19-01-2025, 23:10
Bedankt voor je input.
Helaas werkt dit ook niet, situatie hetzelfde.
Heb dus de behuizing nog extra aan de min v/d voeding gelegd.
De voeding is 5A en de normale aan stand in hoge snelheid vraagt tussen de 2,3A en 4,3A, althans die waarden verschijnen.
Bij uit schakelen (na de stand aan), gaat hij dus eerst in de vaste stand en dan schiet hij in de sluiting.
Als een voeding de gevraagde stroom niet kan leveren, gaat deze de maximale stroom voeren, maar dan zakt de voedingsspanning ook in elkaar.
Maar, als dit zo zou zijn, wat is dan de maximale gevraagde stroom en wanneer stopt deze, want anders zou deze in de uit-stand continue deze stroom leveren en dat kan niet. Als ik het inschakel in de uit-stand, dan heb ik deze sluiting niet, dat gebeurd pas na da aan-stand en dan weer uitzetten.
Ben toch benieuwd naar die motorrem uitleg en kan ik daar iets bij meten aan de motor?
Helaas werkt dit ook niet, situatie hetzelfde.
Heb dus de behuizing nog extra aan de min v/d voeding gelegd.
De voeding is 5A en de normale aan stand in hoge snelheid vraagt tussen de 2,3A en 4,3A, althans die waarden verschijnen.
Bij uit schakelen (na de stand aan), gaat hij dus eerst in de vaste stand en dan schiet hij in de sluiting.
Als een voeding de gevraagde stroom niet kan leveren, gaat deze de maximale stroom voeren, maar dan zakt de voedingsspanning ook in elkaar.
Maar, als dit zo zou zijn, wat is dan de maximale gevraagde stroom en wanneer stopt deze, want anders zou deze in de uit-stand continue deze stroom leveren en dat kan niet. Als ik het inschakel in de uit-stand, dan heb ik deze sluiting niet, dat gebeurd pas na da aan-stand en dan weer uitzetten.
Ben toch benieuwd naar die motorrem uitleg en kan ik daar iets bij meten aan de motor?