Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen: Rizolo
Hallo allemaal, 

Ik heb mijn kever uit '61 weer uit de schuur getrokken die ik 25 jaar geleden kocht. Ik heb de ambitie om deze weer voor de zomer rijdend te krijgen.

In het verleden heb ik veel op de keversite gezeten en vind het erg jammer dat het er niet meer is. Ik heb zelf geen social media, dus een forum is een leuk alternatief.

Ik ga hier eens even rond neuzen en hoop dat het hier een beetje levendig is/wordt.
Antwoord
Goedenmorgen

Welkom in ieder geval !

Die hoop heb ik ook
Antwoord
Welkom, Rizolo. En veel succes met het weer rijdend maken van de Kever. We zijn benieuwd naar de voortgang.
Antwoord
Welkom!

Ja, de keversite was een mooi forum, daar heb ik ook veel op gekeken en gepost. Deze site, het keverforum, is gelukkig in het leven geroepen als alternatief.

Hopelijk is het al snel net zo populair!

Veel leesplezier en we zien de voortgang (of vragen Wink ) wel verschijnen. Ben benieuwd hoe het met jouw kever gaat na 25 jaar!
Antwoord
Welkom Rizolo

Ja we balen allemaal dat het oude forum niet meer bestaat. 
En hopelijk gaat dit forum ooit zo leven dat het bij benadering het oude forum kan gaan vervangen.
En Ja FB heeft veel overgenomen maar daar kan je niets opzoeken of van jaren geleden terug vinden. 
Overigens ook ik heb totaal geen sociale media Maar zie het soms wel eens bij andere.

Leuk dat je kever weer op de weg gaat zetten en gebruiken. 
Hopen je werkzaamheden hier ergens te kunnen gaan volgen en indien nodig kunnen bijstaan. of nog beter van je te kunnen leren!
Antwoord
Dank allen. Ik merk op wel meer fora dat het leven er wat uit leek, al lijken sommigen ook weer wat aan te trekken. Laten we hier dan maar beginnen! Ik zal eens kijken voor een projecttopic!
Antwoord
Welkom Rizolo!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)