Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#1
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marcel Wellen woonachtig in Eext, Drenthe. Mijn voorliefde voor de Kever is ontstaan door het gemoedelijke gepruttel en het iconische Kever geluid die de Kever van de buren van mijn ouders maakte. Het moest er ooit van komen.

Sinds afgelopen week eigenaar geworden van mijn 1e Kever. Een '73. Heb nog weinig verstand van de Kever, dus hopelijk kan ik hier af en toe mijn vragen stellen.
[Afbeelding: Screenshot-20240828-223656-Marktplaats.jpg]
Antwoord
#2
Hoi Marcel,

Welkom hier.

Met alle kennis hier verwacht ik dat op al jouw vragen goede antwoorden komen Wink

Dat is een mooie kever, ziet er heel goed uit. Veel plezier hier op het forum en vooral met de kever!  Big Grin
Antwoord
#3
Welkom Marcel.
En ook vind je kever er zo op de foto netjes uitzien.
Vragen?? Domme vragen bestaan niet en we proberen je te helpen waar we kunnen.
Vel plezier met dit mooie stukje techniek.
Antwoord
#4
Leuk om alle berichten te kunnen lezen op dit mooie forum. Heb al even goed kunnen screenen wat ik mogelijk in de toekomst kan gebruiken! Op de foto ziet hij er netjes uit, sta je er met je neus op kan er nog winst worden behaald op de lak. Als ik het goed heb is het een Silver Bug met destijds Metallic lak (??) Echter kan het natuurlijk goed zijn dat er toen geen gebruik gemaakt werd van een blanke lak laag als afwerking. Ik zou graag willen polijsten maar wacht daar nog even mee... eerst even wat uitzoeken hoe dat precies met de lak is etc.
Antwoord
#5
Welkom Marcel, wat leuk dat je eindelijk je hobby kan gaan waarmaken! Mooie kever, kennis is hier zat dus vraag gerust wat je wil!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)