Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen en motorblok te koop
#1
Beste Allen,

Mijn naam is Judith Kana en ben om misschien een aparte reden lid geworden.

Recentelijk is mijn schoonvader (92) overleden en bij het opruimen van de garage kwamen wij een motorblok tegen.
Deze heeft altijd op het zoldertje van de garage gelegen.
[Afbeelding: 8387c351-dbcc-41b5-98f3-0449313aa0a2.jpg]

[Afbeelding: 6446f525-996d-43da-b424-0cad310176ce.jpg]

[Afbeelding: ef527dad-df65-414a-a574-12006526bd89.jpg]

Deze motorblok komt uit een Volkswagen Kever, zijn eerste auto die hij kocht voor mijn schoonmoeder omdat ze ver moest fietsen voor haar werk als wijkverpleegster.

Hij was trots op die auto en daarom wil ik hem hier te koop aanbieden. In de hoop dat we een liefhebber blij kunnen maken.

Mijn partner en ik hebben geen verstand op auto's dus wij vertrouwen erop dat we een reël bod mogen ontvangen.

Op verzoek kan ik nog meer foto's sturen.
Hopelijk iemand hier met de motor blij kunnen maken.

Judith
Antwoord
#2
Hoi Judith

Leuk dat jullie deze motor hier aan bieden.
Wat ik jullie over deze motor kan vertellen is dan deze motor een 1200cc motor is van vermoedelijk voor 1966.
Zo te zien heeft hij heel lang stil gestaan/gelegen en is een complete revisie nodig.
Daarbij ontbreken nog  wel wat onderdelen zoals koelkappen en dynamo enz.
Verwacht dat hier vooral door personen die een bouwjaar correct blok zoeken interesse in is. Dus zal of  snel verkocht
worden of jullie zullen er echt voor op zoek moeten en geduld moeten hebben tot de juiste persoon zich hier voor aanmeld.

Probeer het ook eens bij de www.lvwcn.nl  (luchtgekoelde vw club nederland) daar zitten de meeste puristen in de vw wereld.

Succes met de verkoop


even kleine aanpassing... 
zie nu thuis op de pc pas de dozen met oa de koelkappen en dynamo Angry die zijn er dus nog wel bij Smile
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)