Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terug van weggeweest
#1
Goedeavond,

Ik ben jeroen uit arkel 50 jaar jong met een kever uit 1969, gisteren aangeschaft.
Ongeveer, wat zal het zijn, 20 jaar geleden besmet geraakt met het vw virus door een kennis met een knalgroen kevertje.
Inmiddels zijn er aardig wat modellen de revue gepasseerd, waaronder een 3tal kevers en een t3 9 persoons lucht gekoeld en een vw kubel en laatst nog een 72er variant.
Nu ben ik eigenaar van een 69er origineel nl met een harde bodem zonder tectiel, wel met wat verbeterpunten, middels dit forum wat onderdelen scoren
Antwoord
#2
Welkom Jeroen

We hopen dat je via dit forum je onderdelen kan vinden maar e zijn ook erg benieuwd naar foto's van je Kever/project!
Hou ons op de hoogte en deel je ervaringen hier zodat andere er ook wat van kunnen opsteken!
Antwoord
#3
Welkom Jeroen.
Leuke verzameling VW's heb je gehad.
Veel plezier op het forum.
Gr Johan
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#4
Welkom, Jeroen! Veel plezier hier en met de Kever!
Antwoord
#5
Welkom Jeroen! Ehhuuhhh, foto's zijn inderdaad altijd welkom!!
Antwoord
#6
Welkom Jeroen! Ik sluit me aan bij de rest!
Antwoord
#7
[Afbeelding: IMG-20230311-165135-711.jpg]

(12-03-2023, 23:38)Sheddy69 schreef: Goedeavond,

Ik ben jeroen uit arkel 50 jaar jong met een kever uit 1969, gisteren aangeschaft.
Ongeveer, wat zal het zijn, 20 jaar geleden besmet geraakt met het vw virus door een kennis met een knalgroen kevertje.
Inmiddels zijn er aardig wat modellen de revue gepasseerd, waaronder een 3tal kevers en een t3 9 persoons lucht gekoeld en een vw kubel en laatst nog een 72er variant.
Nu ben ik eigenaar van een 69er origineel nl  met een harde bodem zonder tectiel, wel met wat verbeterpunten, middels dit forum wat onderdelen scoren

[Afbeelding: IMG-20230311-164056.jpg]

(14-03-2023, 21:26)Sheddy69 schreef: [Afbeelding: IMG-20230311-165135-711.jpg]

(12-03-2023, 23:38)Sheddy69 schreef: Goedeavond,

Ik ben jeroen uit arkel 50 jaar jong met een kever uit 1969, gisteren aangeschaft.
Ongeveer, wat zal het zijn, 20 jaar geleden besmet geraakt met het vw virus door een kennis met een knalgroen kevertje.
Inmiddels zijn er aardig wat modellen de revue gepasseerd, waaronder een 3tal kevers en een t3 9 persoons lucht gekoeld en een vw kubel en laatst nog een 72er variant.
Nu ben ik eigenaar van een 69er origineel nl  met een harde bodem zonder tectiel, wel met wat verbeterpunten, middels dit forum wat onderdelen scoren
Antwoord
#8
Die ziet er leuk uit.
Leuke kleur combi, hopelijk heb je er heel veel plezier van de komende tijd.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#9
Leuke kever!
Antwoord
#10
Idd leuke Kever

Alleen (sorry dat ik het zeg) lijkt het of je achterlichten niet op gelijke hoogte zitten..
Kan bedrog door de foto zijn maar lijkt echt of rechts centimeters lager zit dan links.

Veel plezier en veilige kilometers met je Kever !
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)