Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#1
Photo 
Goedendag, mijn naam is Marco. Net gestart met het opknappen van een silverbug uit 1982. Helaas dacht is dat de motor oke was en vooral cosmetische veranderingen moest doen, maar na 400 km stopte de motor ermee. Dus weer genoeg te doen. Verder ben ik vooral bezig met oude motoren , oudste uit 1929. Jaren oldtimers (auto’s ) gehad en daarna overgestapt op motoren. Nu dus weer een auto. Super leuk om aan te werken. Hoop hier veel ervaringen te lezen.
Antwoord
#2
Welkom Marcop op het nieuwe luchtgekoelde forum. Ben benieuwd naar je kever Smile. Wat leuk die oude motoren ik heb een kennis die daar ook veel mee bezig is. Succes met sleutelen en het opknappen van je kever. Mijn kever heeft een nieuwe versnellingsbak nodig, de achteruit doet moeilijk. Hoop nog te rekken tot de winter Smile
Antwoord
#3
(23-06-2021, 18:54)vriezeaj schreef: Welkom Marcop op het nieuwe luchtgekoelde forum. Ben benieuwd naar je kever Smile. Wat leuk die oude motoren ik heb een kennis die daar ook veel mee bezig is. Succes met sleutelen en het opknappen van je kever. Mijn kever heeft een nieuwe versnellingsbak nodig, de achteruit doet moeilijk. Hoop nog te rekken tot de winter Smile

Welkom Marcop
Jammer dat de motor er mee stopte maar verwacht zo niet dat direct afgeschreven is. 
Of je moet al weten wat het probleem is.

Veel plezier met je "nieuwe" hobby
Antwoord
#4
Welkom Marco!
Leuk dat je weer bent begonnen aan een kever! Ik hoop dat je je vorderingen gaat bijhouden in een topic!
Net als Scrapheap ben ik benieuwd naar de motor en in hoeverre die werkelijk is afgeschreven.
Antwoord
#5
(23-06-2021, 18:54)vriezeaj schreef: Welkom Marcop op het nieuwe luchtgekoelde forum. Ben benieuwd naar je kever Smile. Wat leuk die oude motoren ik heb een kennis die daar ook veel mee bezig is. Succes met sleutelen en het opknappen van je kever. Mijn kever heeft een nieuwe versnellingsbak nodig, de achteruit doet moeilijk. Hoop nog te rekken tot de winter Smile

Jij ook succes met de bak, kennis van mij heeft volgens mij nog een bak liggen en heeft geen kever

(23-06-2021, 23:10)Splitrazor schreef: Welkom Marco!
Leuk dat je weer bent begonnen aan een kever! Ik hoop dat je je vorderingen gaat bijhouden in een topic!
Net als Scrapheap ben ik benieuwd naar de motor en in hoeverre die werkelijk is afgeschreven.

Zal eind oordeel van motor plaatsen  Smile

(23-06-2021, 23:10):)Splitrazor schreef: Welkom Marco!
Leuk dat je weer bent begonnen aan een kever! Ik hoop dat je je vorderingen gaat bijhouden in een topic!
Net als Scrapheap ben ik benieuwd naar de motor en in hoeverre die werkelijk is afgeschreven.

Smile Smile
Antwoord
#6
Welkom, Marco. Veel plezier met de Kever en hier op het forum. Smile
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)