Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn spijlbus uit Brazilië
Lekker bezig weer.
Wordt leuk zo met de bekleding zeker weten.

p.s. vergeet niet voordat je de Rustylee gaat bekleden dat de planken gemonteerd moeten worden op het frame.
Dat is standaard niet voorgeprogrammeerd namelijk en zal je zelf moeten verzinnen hoe je dit doet.

Ik heb het hetzelfde gedaan zoals ik de voetsteun op mijn vloer paneel heb vast gezet.
Door het frame heen gaten geboord, in de houten borden draadbussen gezet en dan een conische inbusbout door het frame heen in de planken.
De houten planken heb ik op somige plekken nog wel wat aangepast dus pas die ook even goed voordat je ze helemaal bekleed hem.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
Goeie tips! Ik laat dat aan de bekleder over, is makkelijker voor hem. Ik schroef alleen de bank er in. Wel losjes want dan kan hij hem er uit halen voor de zijbekleding.

Gisteren ff de slaapbank op de vloer gepast, is echt te hoog. Dus ik haal de ondervloer eruit en leg alleen het bovenste gedeelte er in. Kom ik op 10mm hoogte, en dat moet lukken.
Antwoord
(15-04-2023, 22:45)Splitrazor schreef: Goeie tips! Ik laat dat aan de bekleder over, is makkelijker voor hem. Ik schroef alleen de bank er in. Wel losjes want dan kan hij hem er uit halen voor de zijbekleding.

Gisteren ff de slaapbank op de vloer gepast, is echt te hoog. Dus ik haal de ondervloer eruit en leg alleen het bovenste gedeelte er in. Kom ik op 10mm hoogte, en dat moet lukken.


Dat is helemaal waar, hij zal het vast vaker gedaan hebben.

Dat moet goed te doen zijn, ik heb 12mm en anti dreun dus dat zal ongeveer 15mm zijn bij elkaar.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
Ik ben benieuwd! Er zal in montagehoogte wel wat speling zitten, want ze wijken allemaal wat af die bussen. Waarschijnlijk is het: hoe hoger de vloer, hoe hoger de bank in ligstand boven de kattenbak uitkomt.
Antwoord
(17-04-2023, 12:29)Splitrazor schreef: Ik ben benieuwd! Er zal in montagehoogte wel wat speling zitten, want ze wijken allemaal wat af die bussen. Waarschijnlijk is het: hoe hoger de vloer, hoe hoger de bank in ligstand boven de kattenbak uitkomt.

Dat klopt, advies is ook om het kussen van de motor te maken als de bank afgemonteerd is, dan kan je de hoogte van het schuim namelijk aanpassen.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
Die wil ik eigenlijk dezelfde dikte hebben, anders ligt het voorste deel anders dan het achterste deel omdat er dan dikteverschil in de kussens zit. Zal wel wat doen met de hardheid
Antwoord
Dat is ook weer waar.
Ik gooi er zo en zo nog een topper op blijven de kussens mooier en het leg lekkerder.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
Zeker, maar het is zo’n gesleep haha
Antwoord
Voorbank en stoel opgehaald bij de bekleder en gemonteerd. Ik vind de kleurencombi erg goed gelukt dat is toch altijd weer afwachten  Big Grin
[Afbeelding: 5692-F85-F-A42-A-4-DCB-964-C-9-C2-D2-F4585-BB.jpg]

[Afbeelding: 216-F6-B44-2-B5-C-4081-A4-AA-D63-D5-F835-D46.jpg]

[Afbeelding: A28-C3-A6-A-F1-E0-402-D-9-C17-8-B0-D175-B8705.jpg]

[Afbeelding: 5284343-A-8551-4328-9590-974-C382-A7-F1-C.jpg]
Antwoord
Heel erg mooi idd Exclamation
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)