11-04-2021, 07:52
Hallo.
Zoals geleerd van mijn moeder, hoor je je netjes voorstellen.
Ik ben Andre, inmiddels bijna 50 jaar en woonachtig in de omgeving Arnhem.
Vanaf een jaar of 14 gek op kevertjes en dat is nooit meer over gegaan. In 1994 was mijn eerste auto dan ook
een "baby blaiwe" 1300 kever uit 1974. Een jaar of 7 is dit mijn dagelijks vervoer geweest, tot het moment dat ze echt niet meer door de keuring kwam.
Na wat omzwervingen langs golfjes type 2, een aantal jaren later toch weer een kever gekocht. Ditmaal een 72er op LPG. Ook deze gebruikt als dagelijks vervoer. Na 2 motor brandjes was het echter wel mooi geweest en ging ook deze weer in de verkoop.
Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan...
Inmiddels staat er een witte 1500 uit 1966 in de garage. Ze is van augustus 1966 en daarmee een zogenaamde "one year only".
Niet dat dit heel belangrijk is, maar wel handig om te vermelden omdat onderdelen zo nu en dan net wat afwijken van andere.
Ik ben een groot fan van de Callook stijl en probeer mijn kever dan ook in deze traditie op te bouwen. Als dagelijks vervoer wordt ze niet meer ingezet.
Maar het is ook niet zo dat er weinig mee gereden wordt. Sterker nog, er zijn vergevorderde plannen om zodra het weer kan met de kever op vakantie te gaan naar Italië.
Zoals geleerd van mijn moeder, hoor je je netjes voorstellen.
Ik ben Andre, inmiddels bijna 50 jaar en woonachtig in de omgeving Arnhem.
Vanaf een jaar of 14 gek op kevertjes en dat is nooit meer over gegaan. In 1994 was mijn eerste auto dan ook
een "baby blaiwe" 1300 kever uit 1974. Een jaar of 7 is dit mijn dagelijks vervoer geweest, tot het moment dat ze echt niet meer door de keuring kwam.
Na wat omzwervingen langs golfjes type 2, een aantal jaren later toch weer een kever gekocht. Ditmaal een 72er op LPG. Ook deze gebruikt als dagelijks vervoer. Na 2 motor brandjes was het echter wel mooi geweest en ging ook deze weer in de verkoop.
Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan...
Inmiddels staat er een witte 1500 uit 1966 in de garage. Ze is van augustus 1966 en daarmee een zogenaamde "one year only".
Niet dat dit heel belangrijk is, maar wel handig om te vermelden omdat onderdelen zo nu en dan net wat afwijken van andere.
Ik ben een groot fan van de Callook stijl en probeer mijn kever dan ook in deze traditie op te bouwen. Als dagelijks vervoer wordt ze niet meer ingezet.
Maar het is ook niet zo dat er weinig mee gereden wordt. Sterker nog, er zijn vergevorderde plannen om zodra het weer kan met de kever op vakantie te gaan naar Italië.