10-03-2026, 09:52
(22-02-2025, 13:54)scrapheap schreef: Set schroevendraaiers
set steek/ring sleutels
doppendoos en een dop 36
hamer
tangen set
imbus set
garage krik
minstens twee as-steunen.
werkbank met bankschroef
compressor met luchtspuit en bandenpomp
Alleen de compressor nog te gaan... Garage is verder redelijk af en bied inmiddels al een aantal maanden onderdak voor een 68er in Chinchilla Grey (vermoed ik)
Zal zometeen eens kijken of ik foto's online kan krijgen d.m.v. in te loggen met mijn telefoon!
Heb inmiddels het hele interieur kaal, zat een rood interieur in wat erg versleten was en vloerbedekking in 3 verschillende kleuren en 2 (??) lagen dik op sommige delen.
Stoelen en bank worden opnieuw bekleed in het zwart, kan ik volgende week ophalen. Deurpanelen heb ik ook zwarte voor aangeschaft, vloerbedekking in Salt & Pepper-kleur is echter alleen voor het type tot en met 08-1967 binnen gekomen terwijl mijne van 09-1967 is volgens het chassisnummer... Past op het schot onder het dashboard dus niet

Over het dashboard: Het zwarte dashboard heb ik eraf gehaald en wil de stalen look graag redelijk netjes maken/laten lijken. Helaas 1 van de vorige eigenaars het gat voor de radio lelijk en te groot eruit geknipt... Daar moet ik nog wat op verzinnen dus.
Nog veel te leren, maar vind het leuk om met de Kever bezig te zijn in ieder geval!