28-02-2025, 00:48
Vliegwiel van de motor zit ook met 350nm vast maar die maak je idd minder aak los dat die van de achterwielen
Verder klopt het dat het meestal zonder gedaan wordt
Regel is: aandraaien met 350nm en dan door draaien tot de splitpen door de kroonmoer kan.. nooit iets terug draaien!
Geld overigens voor al voor Kevers met pendelassen.. 1302/3 en automaat (tussen assen) is die 350nm minder van belang omdat daar de as-keringen niet de versnellingsbak olie kunnen gaan lekken.
Overigens wijs besluit om als je gereedschap koop dit van een betere kwaliteit te kopen.. (als je dat op dat moment kan) Betaald zich idd altijd terug als je het regelmatig gebruik.
Verder klopt het dat het meestal zonder gedaan wordt
Regel is: aandraaien met 350nm en dan door draaien tot de splitpen door de kroonmoer kan.. nooit iets terug draaien!
Geld overigens voor al voor Kevers met pendelassen.. 1302/3 en automaat (tussen assen) is die 350nm minder van belang omdat daar de as-keringen niet de versnellingsbak olie kunnen gaan lekken.
Overigens wijs besluit om als je gereedschap koop dit van een betere kwaliteit te kopen.. (als je dat op dat moment kan) Betaald zich idd altijd terug als je het regelmatig gebruik.