14-12-2024, 12:00
Goedenmorgen
Daar zijn we weer met een update van de kever
afgelopen maandag ben ik begonnen met het schuren van de vreemde lak die erop zat
leek wel een panter patroon wat erop zat heel erg slecht gespoten
nadat ik de spatborden had verwijderd kwam ik dingen tegen die ik al wel wist maar nu wel verder waren gegaan
Inmiddels ben ik maar begonnen met het demonteren zodat de body eraf kan maar het valt nogal tegen er is een echte beunhaas bezig geweest namelijk
naden dicht gelast in plaats van rubbers! beetje dat soort dingen
maar we doen alles op zijn tijd en er is geen haast
dit is voor mij namelijk ook een leer proces!
inmiddels is de tank etc er ook uit en ik was van mening dat de tank leeg was hahahah
was dus gewoon vol haha ook de stuurstang gaf niks mee na 3 dagen kruipolie wilde het nog niet lukken
hup de flex in de bout en klaar hahah
ik heb nu via marktplaats inlas delen gekocht voor de achter kant
nu alleen een vraag want als ik de body eraf heb zit toch het warmte kanaal aan de body
en aan het chassis de dorpel?
Daar zijn we weer met een update van de kever
afgelopen maandag ben ik begonnen met het schuren van de vreemde lak die erop zat
leek wel een panter patroon wat erop zat heel erg slecht gespoten
nadat ik de spatborden had verwijderd kwam ik dingen tegen die ik al wel wist maar nu wel verder waren gegaan
Inmiddels ben ik maar begonnen met het demonteren zodat de body eraf kan maar het valt nogal tegen er is een echte beunhaas bezig geweest namelijk
naden dicht gelast in plaats van rubbers! beetje dat soort dingen
maar we doen alles op zijn tijd en er is geen haast
dit is voor mij namelijk ook een leer proces!
inmiddels is de tank etc er ook uit en ik was van mening dat de tank leeg was hahahah
was dus gewoon vol haha ook de stuurstang gaf niks mee na 3 dagen kruipolie wilde het nog niet lukken
hup de flex in de bout en klaar hahah
ik heb nu via marktplaats inlas delen gekocht voor de achter kant
nu alleen een vraag want als ik de body eraf heb zit toch het warmte kanaal aan de body
en aan het chassis de dorpel?