Vandaag ben ik weer aan het meten geslagen.
- Alle zekeringen zijn intact.
- op de bobine (nr 15 op het schema) meet ik geen 12v (afwisselend 0,1 / 0,2 op het tempo van het knipper relais.
Ik ben voorin nog eens op zoek gegaan.
Dit zijn de 3 contacten van de controle lampjes en het knipperlicht. Dat kleine schroefcontact daar onder, zou daar 12v op moeten staan als het contact infeschakeld is? Is dat de zwarte lijn die hier ter hoogte van K4 binnenkomt?
Deze draad lag er nogal opmerkelijk bij, en lijkt d.m.v. een andere draad aan de massa te zitten.
Edit:
Dat kabeltje was dus inderdaad van de geschakelde plus los gekomen. De andere mysterieuze draad bleek de geschakelde plus van de bobine te zijn. De kabel richting bobine is echter een aangestripte kabel die nogal bijzonder aan de amp stekker van de plus van de km teller zit. Hier heb ik dus nog wel wat aan te doen.
Hiermee lijkt het mysterie opgelost. De accu had er niet zo veel zin meer in, dus die ligt nu aan de lader.
- Alle zekeringen zijn intact.
- op de bobine (nr 15 op het schema) meet ik geen 12v (afwisselend 0,1 / 0,2 op het tempo van het knipper relais.
Ik ben voorin nog eens op zoek gegaan.
Dit zijn de 3 contacten van de controle lampjes en het knipperlicht. Dat kleine schroefcontact daar onder, zou daar 12v op moeten staan als het contact infeschakeld is? Is dat de zwarte lijn die hier ter hoogte van K4 binnenkomt?
Deze draad lag er nogal opmerkelijk bij, en lijkt d.m.v. een andere draad aan de massa te zitten.
Edit:
Dat kabeltje was dus inderdaad van de geschakelde plus los gekomen. De andere mysterieuze draad bleek de geschakelde plus van de bobine te zijn. De kabel richting bobine is echter een aangestripte kabel die nogal bijzonder aan de amp stekker van de plus van de km teller zit. Hier heb ik dus nog wel wat aan te doen.
Hiermee lijkt het mysterie opgelost. De accu had er niet zo veel zin meer in, dus die ligt nu aan de lader.