Hallo!
Allereerst: Wat een superinitiatief van Arjan!
Ik ben Erik en woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen en sinds 2009/2010 langzaamaan besmet geraakt met een goed virus, het VW-virus.
Ooit begonnen met een 1600 two-tone speedster uit 1974. Nadat er kids kwamen en de speedster ietwat op een zijspoor belandde en er ook best veel laswerk op komst was, besloot ik hem met pijn in het hart te verkopen. Keuze met het verstand...
Na een verrassingsweekendje weg (georganiseerd door mijn inmiddels ook enigszins VW-besmette gezin) voor mijn 40e verjaardag in een prachtige T2 Westfalia werd het Volkswagen-gevoel weer aangewakkerd. Er moest weer 'iets' komen....
Binnen no-time een heerlijke 1300 ratlook gescoord bij Keverland. Een Zweedse schone uit 1966.
Geen gekkigheden eraan, lekker cruisen. Wel het volledige interieur laten vervangen (bij dé specialist JGE Products) in de stijl van het origineel.
De wens voor ooit een eigen busje bleef aanwezig en toen koter numéro 3 zich aanmeldde, had ik een mooi excuus
Omdat we geen aversie tegen Braziliaanse bussen hadden (de leidinggevende vind die raampjes gewoon mooier) en dit beter was voor onze portemonnee, zijn we die weg ingeslagen. Na een zoektocht via Kombi Brazil hadden we ons busje gevonden: een T1 uit 1973! In de container ermee naar Antwerpen, transport naar Keverland en daar werd ie klaargestoomd voor het RDW.
Na IKW helaas flinke motorpech gehad (onderhoud in Brazilie is iets anders als hier; was bekend, maar nu echt ondervonden), wat nu resulteert in de opbouw van een nieuw blokje door MCP Volkswagenwerken. Van een gare/kapotte 1500 naar een nieuwe 1641. Wordt vervolgd... Hobby hè...
Groet,
Erik
Allereerst: Wat een superinitiatief van Arjan!
Ik ben Erik en woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen en sinds 2009/2010 langzaamaan besmet geraakt met een goed virus, het VW-virus.
Ooit begonnen met een 1600 two-tone speedster uit 1974. Nadat er kids kwamen en de speedster ietwat op een zijspoor belandde en er ook best veel laswerk op komst was, besloot ik hem met pijn in het hart te verkopen. Keuze met het verstand...
Na een verrassingsweekendje weg (georganiseerd door mijn inmiddels ook enigszins VW-besmette gezin) voor mijn 40e verjaardag in een prachtige T2 Westfalia werd het Volkswagen-gevoel weer aangewakkerd. Er moest weer 'iets' komen....
Binnen no-time een heerlijke 1300 ratlook gescoord bij Keverland. Een Zweedse schone uit 1966.
Geen gekkigheden eraan, lekker cruisen. Wel het volledige interieur laten vervangen (bij dé specialist JGE Products) in de stijl van het origineel.
De wens voor ooit een eigen busje bleef aanwezig en toen koter numéro 3 zich aanmeldde, had ik een mooi excuus
Omdat we geen aversie tegen Braziliaanse bussen hadden (de leidinggevende vind die raampjes gewoon mooier) en dit beter was voor onze portemonnee, zijn we die weg ingeslagen. Na een zoektocht via Kombi Brazil hadden we ons busje gevonden: een T1 uit 1973! In de container ermee naar Antwerpen, transport naar Keverland en daar werd ie klaargestoomd voor het RDW.
Na IKW helaas flinke motorpech gehad (onderhoud in Brazilie is iets anders als hier; was bekend, maar nu echt ondervonden), wat nu resulteert in de opbouw van een nieuw blokje door MCP Volkswagenwerken. Van een gare/kapotte 1500 naar een nieuwe 1641. Wordt vervolgd... Hobby hè...
Groet,
Erik