Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
terug van weg geweest
hoi, Ik ben Jurgen boes.
voor sommige geen vreemde want ik kom op heel wat meetings jaarlijks en ik val vaak wel op door die vent in de rolstoel te zijn.
ik was al eens lid van deze pagina toen ik in 2006 mn eerste kevertje kocht. Na de verkoop en mn ongeluk ben ik niet meer online geweest maar na veel zoeken ben ik nu weer bezit van een kever,  een 1300 Automatic uit 1971.
dus om toch af en toe wat te kunnen delen onderling ben ik toch maar weer aangemeld op dit forum 
[Afbeelding: DSC-6137-3.jpg]
Antwoord
Welkom Jurgen Exclamation

En ja ik denk dat ik wel weet wie je bent.
2006 was nog bij de oude keversite die helaas niet meer is en we hier weer leven proberen in te blazen.
Mooi dat je je door je je door dat ongeluk niet laat tegen houden om je Kever droom te blijven beleven.
hoop dat je er veel en veilige kilometers en evenementen mee mag mee maken.
Antwoord
Welkom -terug- Jurgen!

Fijn om te lezen dat je weer een kever hebt, veel fijne en plezierige kilometers!

Hopeiijk kunnen we het forum weer net zo levendige maken als de ouder keversite
Antwoord
denk ook dat de komst van facebook het leven van de forums wel wat heeft achterhaald helaas

(20-09-2024, 19:45)scrapheap schreef: Welkom Jurgen Exclamation

En ja ik denk dat ik wel weet wie je bent.
2006 was nog bij de oude keversite die helaas niet meer is en we hier weer leven proberen in te blazen.
Mooi dat je je door je je door dat ongeluk niet laat tegen houden om je Kever droom te blijven beleven.
hoop dat je er veel en veilige kilometers en evenementen mee mag mee maken.

Ja denk dat je me wel kent, ik ben beheerder van de volksrodders Holland pagina. jij bent vrienden met Remco als ik me niet vergis
Antwoord
Haha  ja ik ben idd bevriend met Remco. 
Heb hem vaker geholpen om die Rod te bouwen en als laatste heb ik hem toen zover voor hem elektrisch aangesloten dat alles het deed voor de keuring.

[Afbeelding: v-rod.jpg]

Bij ons in de tuin/carport.

[Afbeelding: fotoshoot-strijp.jpg]
samen op pad
Antwoord
heel erg off topic, mijn reactie, maareh;

dat is wel heel gaaf spöl daar bij elkaar  Cool Cool
Antwoord
Welkom!
Antwoord
Welkom, Jurgen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)