Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#1
Photo 
Hallo allemaal!

Ik ben André en ik woon in Bodegraven. In 2007 kocht ik mijn eerste auto, een 1200 kever uit 1974. Hierbij liet me ik niet tegenhouden door het gebrek aan (technische) kennis over de auto's. 
[Afbeelding: DSC-4688.jpg]

In 2010 bleek dat de auto flink roestig was (met name chassiskop, napoleonshoed, bodemplaten, A-stijl en kachelkanalen) en kwam hij niet meer door de APK. Super optimistisch werd het mijn eerste project kever, veel te optimistisch. Dit jaar heb ik moeten besluiten dat ik het zelf niet kon en de kosten te gek waren om het uit te besteden, en dat er dus een andere kever in de plaats moest komen. 

Na een tijdje zoeken heb ik een Dickholmer uit 1962 kunnen kopen, welke in een degelijke en werkende staat is. Ik ben er echt super blij mee en de kleur vind ik zelf ook heel gaaf. Het is natuurlijk wel een auto van 62 jaar oud, dus er is altijd wat aan te doen. Daarvoor zal ik me ook regelmatig op het forum melden met vragen.

[Afbeelding: 63123c53ace6cf93d698d999d565f1e5.jpg]

Groeten, André
Antwoord
#2
Welkom Andre

Mooie kever die je hebt 
Veel plezier er mee en ja altijd je vragen stellen als je het niet weet.
Niet dat mij alles weten maar veel wel.
Antwoord
#3
Welkom Andre, en wat een ontzettend mooie kever heb je. Ondanks de domper van de andere kever, ben je er wel op vooruit gegaan! Turkish blijft één van de mooiste kleuren vind ik.
Antwoord
#4
Welkom Andre,

Prachtige kever, met een hele fraaie kleur!

Veel plezier hier op het forum  Cool
Antwoord
#5
Wat een prachtige unieke kleur zeg!
Antwoord
#6
Dank allemaal. En ja, die kleur deed het voor ons ook wel Big Grin we waren meteen verliefd!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)