Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voorstellen
#1
Ik ben nieuw op het forum, na een aantal jaren eindelijk in het bezig van een kever! Er zit nog wel wat werk aan, bodemplaten en de kokerbalken zijn binnenkort wel aan de beurtSmile  Op dit moment nog geen ervaring met het klussen aan kevers maar we gaan er het beste van maken!


Bijlagen Miniatuurweergaven
       
Antwoord
#2
Hoi Richard,

Welkom hier! Mooie kever heb je!
Geen ervaring, dat komt vanzelf, de techniek is erg simpel en leuk om aan te klussen!
Het is een redelijk nieuw forum maar we groeien gestaag.
Ik hoop dat je je vorderingen bijhoud en een projecttopic aanmaakt. We zijn gek op verhalen en foto’s!
Antwoord
#3
Welkom hier 
Mooie kever
Antwoord
#4
Hoi Richard,
Wat een leuke kever heb je. Welkom op het keverforum.
Ik ben Arjan en heb een Jeans Bug uit 1983 (mexicaan). Ben zelf ict'er en initatiefnemer van dit nieuwe forum (na lang gehoopt en gewacht te hebben op het oude forum van keversite). Maar dit ging wel erg lang duren, en merkte dat er behoefte is vandaar dit forum.
Ook ik heb weinig ervaring met sleutelen, maar met youtube en dit forum kom ik al een heel eind.
Succes en veel plezier hier en met je kever.
Antwoord
#5
Bedankt voor de complimenten! Zojuist in een ander topic (remlichten) gezegd dat er al heel wat techniek duidelijk is, inderdaad een groot gedeelte vanuit YouTube.
remmerij en het schuifdakje aangepakt, ook de draadboom die met Duck tape aan elkaar zat al behoorlijk gefatsoeneerd, echter blijven de remlichten en claxon niet werken, maar dit is een ander topic: ) Op dit moment huur ik een garagebox waar de kever in staat. hier dus wel wat kleine dingetjes kunnen doen, samen met mijn vriendin ben ik op zoek naar een grotere woning met een schuur/ garage waar we de grote dingen aan kunnen pakken.
Antwoord
#6
Welkom, Richard. Herkenbaar, hoor. Ik heb ook nog niet zoveel kluservaring met de Kever. Wel met motoren, dus dat gaat vast goed komen.
Wat leuk trouwens, jouw VW is ook uit 1970. Ook een 1300?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)