Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal
#1
Photo 
Hallo allemaal!

Ik ben Paul uit Kerkdriel. Ik rij al 30 jaar kever, en heb er in die tijd verschillende gehad. Na 5 jaar zonder kever kocht ik mijn huidige vorige maand bij VW Classics in Someren. Het is een standaard 1200L uit 1977. Niet zo bijzonder oud, maar wel in zeer goede staat. Ik vind iedere kever eigenlijk mooi, maar heb een voorkeur voor de versies met het stalen dashboard. De Mexico-kever en de 1303 vind ik daarom minder fraai.

Op youtube heb ik een kanaal met 200 klassieke commercials over de volkswagen kever.

Ik had veerder al een account op keversite.nl van Aartjan, maar die is al een paar jaar geleden verdwenen waarmee een schat aan informatie verloren  is gegaan. Duizenden technische topics zomaar weg. Laten we hopen dat dit forum het nieuwe keversite.nl gaat worden.

Paul


Bijlagen Miniatuurweergaven
                   
Antwoord
#2
Hoi Paul, leuk je bericht te lezen. Helaas door afgelastingen vorig jaar weinig reclame kunnen maken voor het nieuwe forum. Maar hoop nog steeds dat we met z'n allen weer actief kunnen worden. Helaas veel informatie verloren gegaan. Mooie kever! Dus mocht je kever fanaten kennen maak het bekend. Groetjes Arjan
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)