Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
draaicirkel rechts
#1
vandaag mijn kever 1974 binnen , na het eerste ritje vallen mij een paar dingen op dat ik zou willen aanpassen , de draai cirkel is rechtsom veel groter dan links om klopt dit of is er iets mis , zo ja waar kan dit mee te maken hebben ?
 wat mij verder ook opvalt in dat het gaspedaal  veel dieper ziet dan de rem en de koppeling is het mogelijk om het gaspedaal hoger te zetten , of het rempedaal en koppeling pedaal lager te zetten ?
verder is mijn kever van 1974 voorzien van een kunstof dasboord is dat te verwijderen zodat er een staal dasboord overblijft in kleur van de auto ?

alvast bedankt voor de antwoorden
Mvg Rinus
Antwoord
#2
Geen reactie? volgens mij zit er weinig leven in het forum ,of we zitten met zijn allen in de werkplaats
Antwoord
#3
Beste harding. Welkom op het forum, het forum is vorig jaar opnieuw opgestart helaas door corona weinig tot geen meetings en geen reclame kunnen maken. Daarnaast zijn we op zoek naar actieve mensen die mee willen helpen forum bekend te maken en te schrijven en reageren. Dit is even de korte versie. Alhoewel mijn kever staat in de werkplaats.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)