Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw kommer damian
#1
Heyhoi ik ben damian uit tiel/druten met een Volkswagen kever uit 69. Ik ben bezig om hem weer rijvaardig te maken vannuit de opslag waar hij 25 jaar heeft stil gestaan. De remmen zijn schoongemaakt de ollie vervangen, en de remmen worden nog op drukt gebracht daarbij loop ik al wel tegen een hoekje aan, ik weet namenlijk zelf niet zo 1,2,3 hoe dit moet eventueel tips? Verder heeft hij nog wat werk nodig pakkingen vervangen olliezeef bougies etc al loopt hij alwel.

Verder is de kever uit gerust met een dubbele 40mm carb, openluchtfilters, bigbore cillinder set 1776cc, verlaagd en verbreed staal. Verder zijn er nog aanpassingen gedaan die ik zo even niet weet optenoemen alvast bedankt
Antwoord
#2
Welkom, Damian. Klinkt als dat het een Kever wordt waar je heerlijk van gaat genieten!
Antwoord
#3
Hoi Damian,

Welkom en vergeet geen foto's te delen van je Kever. Dat we vinden altijd leuk. Smile
Antwoord
#4
Welkom!
Antwoord
#5
Hoi, van harte welkom. Zeker foto's delen is altijd leuk!
Antwoord
#6
Beste allemaal daar ben ik weer met een nieuwe vw kever uit 1996 uit het warme mexico. ja een mexicaan... maar hij pruttelt lekker door uitgerust met de orginele 1600i Dubbel poort motor met injectie. verder heb ik er op dit moment enkel nog alleen de uitlaat vervangen voor een spaghetti variant en de motor rubbers vervangen. ook hadt/heeft hij veel roest op de spatborden achter zijn deze al vervangen door verbrede de verbrede versie van polyester voor gaat dit nog gebeuren. ook is die al verlaagd en voorzien van een 1303 front lip
Antwoord
#7
Welkom Damian ik ben benieuwd naar je kever, binnenkort maar een paar foto's delen, ik rijd een 69er
Antwoord
#8
(04-05-2023, 15:50)Damian schreef: Beste allemaal daar ben ik weer met een nieuwe vw kever uit 1996 uit het warme mexico. ja een mexicaan... maar hij pruttelt lekker door uitgerust met de orginele 1600i Dubbel poort motor met injectie. verder heb ik er op dit moment enkel nog alleen de uitlaat vervangen voor een spaghetti variant en de motor rubbers vervangen. ook hadt/heeft hij veel roest op de spatborden achter zijn deze al vervangen door verbrede de verbrede versie van polyester voor gaat dit nog gebeuren. ook is die al verlaagd en voorzien van een 1303 front lip

Damian,
Als het goed is zit er onder jouw 1996 Mexico kever een Katalysator toch……
Welke uitlaat komt eronder??
Let wel op 1996 moet met de Apk voorzien zijn van een Katalysator ?
Graag foto’s ???
Groet uit Arnhem
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)