Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kever 83
#1
Hallo hallo

ik had me al voor gesteld en toen verteld dat we bezig waren met een kever uit 83

voor af

een kleine 3 jaar geleden kwam me schoonvader met een kever aan gereden, ik was toen niet echt van de VW meer van de Amerikaanse auto's en de Japanse autos.

na een paar dagen gereden te hebben en paar meetings af te zijn geweest viel het zeker goed in de smaak,

de simpelheid van de auto maar ook de gezelligheid van de mensen er om heen. (dit was zeker niet gewend van de Japanse auto)

dus besloot en bod te doen op de auto en zo de kever overgenommen.
   


Na dat we de sticker van de auto hadden afgehaald van 2 eigenaren terug weer naar wat meetings geweest nog steeds was gezellig
   
   

ook voor als je over straat rijd en je word aan gesproken door de oudere mensen op straat en dan alles vertellen hoe in hun jeugdtijd dat ze dezelfde auto haden Big Grin


In de tussen tijd kleine dingen gedaan dak rek er af dak rek er weer op ander uitlaat stuk bumper eraf 
   
   

deel 2

ook zelf maar en hoedenplank gemaakt
   
   

ik vond zelf ook na het vervangen van de bussen dat de schakelpook toch wat lossig aan voelden toen maar andere pook gemonteerd

   
   

toen een maal tijd werd voor apk en er wel wat dingetjes moeste gebeuren toch maar besloten om de kever maar ff aan tepakken .

maar e bleek toch wel iets meer werk in te zitten dan ff een paar dingen.
veel roest dat slecht was hersteld
4 brandstof filters verdeeld over de brand stof leiding dat soort dingen
toen maar besloten om de helle kever uit elkaar tetrekken.

   
   
   
   
   
   
   
   

na dat gezien hat wat er moest gelast worden aan de body 
via internet goedkoop een ander boy kunnen vinden.
met stuk ninder werk

   

gelijk door gebracht na het passen op de bodem naar de straller

   
   
   

onder tussen lekker met de bodem bezig alles schoon maken en spuiten

   
   

ook air ride voor voor en verstelbaar veer platen gekocht 

   
   
   
   
   
Antwoord
#2
Mooie Kever! Complimenten!
Antwoord
#3
Mooi man. Nooit gezeur gehad met je blauwe platen?
Antwoord
#4
Hoi Splitrazor,
Ik heb ook blauwe platen op m'n kever. Nog nooit aangesproken geweest. Heb wel altijd de gele platen bij hoor. Maar denk dat veel niet weten tot welk jaar je blauwe platen mocht. En aan de combinatie is het ook te zien.
Antwoord
#5
Daarom juist. Kenteken is van 83, je zou zeggen dat dat moet opvallen. Maar mooi dat het bij jou niet zo is Big Grin Die blauwe zijn veel mooier!
Antwoord
#6
Een blauw kenteken mag alleen als je 2 letters en dus 4 cijfers hebt volgens mij tot ergens 1978.
Antwoord
#7
Klopt. Vanaf jan 78 moeten er gele op.
Antwoord
#8
jep klop maar heb ze alle bij al paar keer aan gehouden maar ze hebben er nog niet over gehad 
vin veel mooi staan zo
Antwoord
#9
Dat is ook zo. Zo'n blauwe plaat is inderdaad veel mooier.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)