Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuw op het forum
#1
Fijn om te zien dat er weer een nieuw kever forum is. Ik vind het jammer dat het oude forum met alle informatie verdwenen is. Ikzelf woon in de achterhoek en ben autoliefhebber. De collectie omvat nu een klassieke Alfa, een Opel Speedster, een Buell en 2 dagelijkse auto's. Voor het luchtgekoelde staat er een keverchassis en een Hotrod buggy op buggy kenteken in aanbouw. Dit laatste staat al een tijdje stil vanwege ruimte gebrek (al die fietsen schijnen ook binnen te moeten staan Confused ) Nu ben ik nog aan het nadenken wat ik met het niet rijdende spul ga doen. Ruimte maken/huren/kopen om te kunnen bouwen of de afbouw uit te besteden of afscheid nemen en daarna spijt te krijgen. Ik weet het nog niet.
Antwoord
#2
Als je de mogelijkheid hebt: Grotere garage bouwen  Wink
Antwoord
#3
Welkom #595 en veel succes met je keuzes. Wel een indrukwekkend lijstje aan voertuigen.
Antwoord
#4
Hoi #595 het is zeker zo jammer dat, de informatie verloren is gegaan. Ik heb meerdere pogingen gedaan om de data te herstellen, helaas is dat niet gelukt. Door diverse andere is dat ook geprobeerd. Maar laten we hopen dat we hier wat moois kunnen opbouwen.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)