Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subframe doorgeroest --> hulp gevraagd :)
#1
Dag allemaal,

Na 15 jaar fijn karren in mijn zelf opgeknapte kever moest ik de vorige keuring een klein traantje laten. Het subframe van mijn kever is namelijk dermate doorgeroest, dat ie de keuring niet doorstond. Helaas heb ik met de restauratie van de onderkant geen ervaring en ik ben ook, behoudens oppervlakkig plaatwerk, geen echte lasser. 

Ik ben nu op zoek naar iemand die ervaring heeft met het opknappen van het subrframe en/of er zin in heeft om dit (samen) te doen. In de bijlage heb ik aantal foto's toegevoegd die een beeld geven van de schade.

Ik hoor graag of er mensen zijn die hier aanknopingspunten/oplossingen hebben.

Groetjes,

Sander


Bijlagen Miniatuurweergaven
               
Antwoord
#2
gezien de enorme roest schade moet de hele voorkop vervangen worden vrees ik, waar kom je vandaan?
Antwoord
#3
(19-06-2020, 11:28)sandergriffioen schreef: Dag allemaal,

Na 15 jaar fijn karren in mijn zelf opgeknapte kever moest ik de vorige keuring een klein traantje laten. Het subframe van mijn kever is namelijk dermate doorgeroest, dat ie de keuring niet doorstond. Helaas heb ik met de restauratie van de onderkant geen ervaring en ik ben ook, behoudens oppervlakkig plaatwerk, geen echte lasser. 

Ik ben nu op zoek naar iemand die ervaring heeft met het opknappen van het subrframe en/of er zin in heeft om dit (samen) te doen. In de bijlage heb ik aantal foto's toegevoegd die een beeld geven van de schade.

Ik hoor graag of er mensen zijn die hier aanknopingspunten/oplossingen hebben.

Groetjes,

Sander

Het ziet er naar uit dat jou kevertje body off moet... Als dit al de onderkant is, wil ik niet weten wat er in de holtes van je chassis leeft.. Ik heb zelf nog geen ervaring met body off van een kever maar ga hier op zeer kort termijn heeeel veel over leren en wil jou hierbij ook graag helpen.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)