23-09-2024, 20:06
Hallo,
Ik heb inmiddels de motorklep gemonteerd met rubberrand en deze past netjes.
Schraapt ook geen lak weg, omdat het kort aan het plaatwerk onder het raam etc. komt.
Het slot zit er nog niet op, dus weet niet of dit ook goed past.
Maar nu kwam ik 2 plaatjes tegen (tekening nr. 22), die dus blijkbaar onder de scharnieren van de motorklep hebben gezeten.
Zijn deze ook echt nodig, want ze hebben erop gezeten.
Is dat standaard bij een 1200 1975 Spaarkever
Wanneer pas je het toe, want het lijkt dat het nu goed zit (zonder), of geeft het ook een versteviging aan de scharnieren?
Moeten deze tussen de zeskantkop van de bout en de scharnier, zodat het meer stevigheid geeft?
Nu lijkt de scharnier te golven, wellicht dat het dan stijver blijft.
Moet daar dan nog een rubber tussen of metaal op metaal?
Hoop dat iemand me dit goed kan uitleggen, bvd.
Vriendelijke groet
Ik heb inmiddels de motorklep gemonteerd met rubberrand en deze past netjes.
Schraapt ook geen lak weg, omdat het kort aan het plaatwerk onder het raam etc. komt.
Het slot zit er nog niet op, dus weet niet of dit ook goed past.
Maar nu kwam ik 2 plaatjes tegen (tekening nr. 22), die dus blijkbaar onder de scharnieren van de motorklep hebben gezeten.
Zijn deze ook echt nodig, want ze hebben erop gezeten.
Is dat standaard bij een 1200 1975 Spaarkever
Wanneer pas je het toe, want het lijkt dat het nu goed zit (zonder), of geeft het ook een versteviging aan de scharnieren?
Moeten deze tussen de zeskantkop van de bout en de scharnier, zodat het meer stevigheid geeft?
Nu lijkt de scharnier te golven, wellicht dat het dan stijver blijft.
Moet daar dan nog een rubber tussen of metaal op metaal?
Hoop dat iemand me dit goed kan uitleggen, bvd.
Vriendelijke groet