Peiling: Forum uitbreiden met site en artikelen enz.
Ja
100.00%
1 100.00%
Ja, ik wil helpen
0%
0 0%
Nee
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 1 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe website + Forum
#1
Beste allemaal,

Ik zie momenteel dat we veel nieuwe leden krijgen, wat leuk! We zien dus echt dat er behoefte is aan het forum.
Ook ben ik bezig de vele technische artikelen die ik ooit heb gedownload en verzameld vanaf het internet, weer beschikbaar te maken (dan wel met bronvermelding uiteraard). 

Alleen voordat ik dit wil gaan opzetten vraag ik mij af of er behoefte is aan een website met deze artikelen technische info enzovoort? Vergelijkbaar met wat er vroeger is geweest.

Is hier behoefte aan?
Antwoord
#2
Altijd goed om gericht info over de luchtgekoelde te kunnen zoeken (en vinden!)
Antwoord
#3
Thumbs Up 
Smile Eens, Forum is erg goed om op onderwerp naar informatie te zoeken.
Vroeger was de Keversite ook 1 plek waar de kever liefhebbers een overzicht hadden van alle agenda's van meetings en rondritten.
Rondritten zoals de bollenstreek route die vanuit Keversite leden initiatief werden georganiseerd.
Nu moet je verschillende  groepjes op social media w.o. facebook afzoeken om info te vinden.

Misschien is het een idee voor bekendheid/promotie van dit Forum niet alleen op facebook, maar ook op meetings of clubbladen zoals KCN Keverwereld te promoten.
Antwoord
#4
Ben reeds begonnen met een site (WordPress) als er mensen zijn die mee willen helpen, meld je aan.
Antwoord
#5
Een website is inderdaad erg handig als vangnet om geïnteresseerden naar het forum te leiden. Daarnaast is een website zeer geschikt voor statische informatie. Dit zodat je de dynamische informatie op het forum houdt.

Wat betreft naamsbekendheid: wellicht visitekaartjes maken (bijv. via Vistaprint) om tijdens evenementen uit te delen of onder de ruitenwissers te steken?
Antwoord
#6
Zeker, goed plan! Ik ben voor Wink
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)