Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Johan
#1
Mijn naam is Johan en ik ben al jaren liefhebber en bezitter van luchtgekoelde VW's.
Nadat mijn eerste 'normale' auto ermee ophield en ik op zoek was naar een nieuwe auto, zag ik in mijn woonplaats langs de weg een kever te koop staat.
Ik werd op slag verliefd en was kort daarna trotse eigenaar van mijn eerste zwarte Mexico-kever.
Het kevervirus was vanaf dat moment een feit. Ik heb daarna nog een aantal andere kevers gehad, maar daar zal ik misschien later nog meer over vertellen.

Tegenwoordig ben ik in het bezit van een VW T2 uit 1974 (Kasan rood) waar ik sinds januari 2019 trotse eigenaar van ben en daarnaast heb ik een VW 1303LS Cabriolet uit 1978, die ik in augustus 2002 vanuit Duitsland heb geïmporteerd.
Deze cabrio is body off gerestaureerd. Alleen zijn er nog enkele dingen die ik er nog aan moet/wil doen (onder andere stoelen opnieuw bekleden)

Ik hoop dat we hier weer een mooi forum van kunnen maken met z'n allen.

Wellicht heeft iemand nog contact met de mensen die achter 'keversite.nl' zaten.
Het zou mooi zijn als we de oude info mogen hergebruiken. Want daar stond veel nuttige informatie op waar echt wel behoefte aan is.
Antwoord
#2
Inderdaad, Johan. Hopelijk gaat dit een heel fijn en praktisch forum worden.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)