Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#1
Hallo allemaal, ik ben Jeroen. 

Mijn dochter van 21 heeft het oldtimer virus van mij geërfd en heeft sinds twee jaar een van oorsprong Zweedse 1302 uit 1972.
Ze is vanwege haar werk niet altijd thuis maar als we samen zijn hebben we altijd wel 1 of ander sleutelproject.

We zijn dan ook samen vaak bezig met onderhoud aan haar geliefde kevertje en het bezoeken van clubdagen Smile
Antwoord
#2
Hoi Jeroen, welkom natuurlijk ook je dochter.

Heel veel plezier met en van de Kever.

Gr Johan
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#3
dag Jeroen wat leuk! welkom natuurlijk,
en vooral lekker dingen posten op het forum zou ik zeggen

groet Matthias
Antwoord
#4
Welkom Jeroen.

En het Kever virus ies een van de weinig virussen die niet ernstig zijn er waarvan sommige mensen het jammer vinden dat ze het niet hebben.

Blijf vooral jullie ervaringen met de kevers hier posten.
Antwoord
#5
Welkom Jeroen!
Antwoord
#6
Het wordt ook ten zeerste aanbevolen om zaken te doen met gecertificeerde en geaccrediteerde dealers en fabrikanten die al geruime tijd actief zijn en die niet alleen duidelijke garantie-overwegingen bieden, maar ook uitgebreide after-sales  intercom telefoon ondersteuning. Ik kan zeggen dat een goede is dat bekabelde intercomsystemen systemen zijn die vast in het gebouw zijn aangesloten. Ze zijn verbonden via een netwerk van draden die door de muren, plafonds of vloeren van het huis lopen. Deze  intercom telefoon  zijn meestal permanent in huis geïnstalleerd.
Antwoord
#7
Welkom Jeroen .
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)