Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
we blijven volhouden!
#1
dag beste medeliefhebbers,

als ik wat rondscroll op het internet hoor ik best wat mensen die in een mineurstemming zijn omdat dit forum niet zo levendig en gevuld zou zijn als het oude forum en het allemaal zo hopeloos is.

mag allemaal opzich wel zo zijn, maar voor mij als jonkie, die het oude forum niet eens meer gekend heeft is dit huidige forum ook gewoon gaaf. het is gewoon leuk om met elkaar wat te sparren over dingen en elkaar verder te helpen. het enige wat we kunnen doen is gewoon eigenwijs doorgaan met dit forum, alles wat geplaatst wordt is mooie, waardevolle informatie, en maakt het forum weer wat mooier dan gisteren. komaan jongens, Kop op!
Antwoord
#2
(10-02-2023, 13:15)halfbloedje schreef: dag beste medeliefhebbers,

als ik wat rondscroll op het internet hoor ik best wat mensen die in een mineurstemming zijn omdat dit forum niet zo levendig en gevuld zou zijn als het oude forum en het allemaal zo hopeloos is.

mag allemaal opzich wel zo zijn, maar voor mij als jonkie, die het oude forum niet eens meer gekend heeft is dit huidige forum ook gewoon gaaf. het is gewoon leuk om met elkaar wat te sparren over dingen en elkaar verder te helpen. het enige wat we kunnen doen is gewoon eigenwijs doorgaan met dit forum, alles wat geplaatst wordt is mooie, waardevolle informatie, en maakt het forum weer wat mooier dan gisteren. komaan jongens, Kop op!

Helemaal ik heb niet eens social media dus hou het lekker oldskool hahah
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#3
Klopt dat dit forum niet zo levendig is als het de oude Keversite.
Maar zolang er veel mensen zijn die dit schrijven zijn er blijkbaar ook veel mensen die niets schrijven maar wel klagen dat er nooit iets te lezen valt.
Als die personen nu ook hier weer wat gaan posten (zoals ze blijkbaar wel op de oude site deden) dan wordt het hier vanzelf ook weer meer als op de oude Keversite.

En ja ook ik baal er van dat alle info van de oude site verloren is.
Maar Daar kunnen we alleen als lezers/schrijvers weer wat aan doen.
Dus bij deze klaag niet op ander sites dat hier niet te lezen is maar post hier ook eens wat!
Antwoord
#4
Precies dit. Klagen maar niet posten  Huh
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)