Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn VW's
#1
Al vele jaren geleden werd ik geïnfecteerd met het luchtgekoelde virus en nu bezit ik een Nederlandse 1302 semi-automaat (alpinweiß, 1971) en een uit Finland geïmporteerde T2B Kombi (leuchtorange, 1974). Als regelmatig bezoeker van de (voor de coronacrisis) maandelijkse Brabantse sleuteldagen heb ik daar veel praktische kennis opgedaan en wil ik dit graag delen en ook weer nieuwe kennis opdoen. In mijn garage liggen veel onderdelen die ik niet meer nodig heb (zoals een schaar-dakrek allerlei chroomwerk armaturen verlichting 2 keverdeuren jong model bumpersteunen oude noodruit oude brandblusser etc.) dus als je nog eens wat zoekt... Mijn 1302 is inmiddels voor een aantal bruiloften en een gala gebruikt. Leuk om te horen hoe blij mensen van een kever worden! De bus wordt vooral voor vakanties en uitstapjes gebruikt.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#2
Welkom Ruud,

Leuk dat je je aangemeld hebt voor het forum. Zo te horen, heb je veel plezier met je kever en je t2b combi. Hoop dat we er met z'n alle weer wat moois van kunnen maken. En een leuk interessant forum kunnen maken incl. archief opbouwen.
Antwoord
#3
Welkom, Ruud! Een echte liefhebber, zo te lezen!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)