Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Project betimmering en rock and roll bed T1
#81
(11-03-2023, 23:21)Splitrazor schreef: Goed bezig! Heb jij bewust voor een rock & roll bed gekozen ipv de losse scharnieren voor een bedank?

Ja en dan vooral omdat ik zoiets had van waarom zou ik zelf een frame gaan maken als je hetbzo compleet kan kopen.
Ook had ik natuurlijk geen bank die ik om zou kunnen bouwen.
En een bank voor een T1 zoeken en kopen kost ook serieus geld.
Ik heb dan voor de Rustylee gekozen je kon ook goedkopere varianten bestellen maar daar waren de berichten niet zo heel dapper over vond ik.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#82
Vanmorgen weer lekker verder kunnen knutselen.
Alles zit er in en op zijn plaats.
Nu kunnen de zitting en de rug naar de stoffeerder wanneer deze terug zijn dan kan het achtermatras gemaakt worden inv de hoogte van de bank in ligstand.

[Afbeelding: 20230312-121759.jpg]

[Afbeelding: 20230312-121810.jpg]

[Afbeelding: 20230312-121836.jpg]

[Afbeelding: 20230312-121902.jpg]

[Afbeelding: 20230312-122012.jpg]

[Afbeelding: IMG-20230312-WA0009.jpg]

De vloer wordt nog bekleed zodra de spullen binnen zijn.
Voor nu staat hij in de olie net als de rest.
Proef met hechting is gedaan anders hadden we hem blank hout gelaten.
Tegen het reservewiel gedeelte willen we nog een kastje maar dat gaan we rustig aan doen komend jaar als we tijd hebben.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#83
Netjes hoor Johan!

(12-03-2023, 09:17)vwjopie schreef:
(11-03-2023, 23:21)Splitrazor schreef: Goed bezig! Heb jij bewust voor een rock & roll bed gekozen ipv de losse scharnieren voor een bed bank?

Ja en dan vooral omdat ik zoiets had van waarom zou ik zelf een frame gaan maken als je hetbzo compleet kan kopen.
Ook had ik natuurlijk geen bank die ik om zou kunnen bouwen.
En een bank voor een T1 zoeken en kopen kost ook serieus geld.
Ik heb dan voor de Rustylee gekozen je kon ook goedkopere varianten bestellen maar daar waren de berichten niet zo heel dapper over vond ik.

Met die scharnieren hoef je verder geen frame te maken, er komen gewoon twee planken op en dan heb je je bed. Je moet dan alleen met hout een plaat maken voor waar jij de kastjes hebt, onder de bank. Scharnieren zijn een stuk goedkoper, vandaar mijn vraag  Wink
Antwoord
#84
Ok op die manier.
Dan zou ik denken met alleen hout op scharnieren wordt dat niet een beetje slap en gaat dat niet onwijs doorhangen wanneer je er op gaat zitten?
Daar zou ik dan wel even serieus naar kijken bij iemand die het al heeft, anders is het alsnog duur als je het daarna weer gaat veranderen.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#85
Ik heb inmiddels wat ervaringen uitgevraagd, ben benieuwd! Doorzakken valt wel mee, volgens mij is t 18mm dat hout.. moet m’n 107 kilo wel kunnen houden haha
Antwoord
#86
(13-03-2023, 20:17)Splitrazor schreef: Ik heb inmiddels wat ervaringen uitgevraagd, ben benieuwd! Doorzakken valt wel mee, volgens mij is t 18mm dat hout.. moet m’n 107 kilo wel kunnen houden haha

Ja dat kan zeker wel wat houden dat hout maar ben benieuwd.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#87
Sprak iemand met een T2 die erg te spreken was over het Rusty Lee bed, misschien daar maar eens naar kijken dan. Waar laat jij de kussens maken? Moet een goede combi zijn van slapen en zitten qua hardheid natuurlijk
Antwoord
#88
(13-03-2023, 21:23)Splitrazor schreef: Sprak iemand met een T2 die erg te spreken was over het Rusty Lee bed, misschien daar maar eens naar kijken dan. Waar laat jij de kussens maken? Moet een goede combi zijn van slapen en zitten qua hardheid natuurlijk

Je mag ook hier komen kijken, weet alleen niet of het te doen is voor je wat betreft afstand.

De kussens laat ik maken door een stoffeerder die vaker bekleding werkzaamheden doet voor ons op de zaak.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#89
Goed plan, moet ik maar eens doen. Rij diesel, dus moet kunnen haha
Antwoord
#90
(13-03-2023, 23:05)Splitrazor schreef: Goed plan, moet ik maar eens doen. Rij diesel, dus moet kunnen haha

Is goed ik hoor je wel
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)