Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Project betimmering en rock and roll bed T1
#71
Ik heb 18.2 platen he, die houders in het Chrome zijn bijna niet te krijgen, en anders een stuk duurder dan normaal formaat Dodgy maar ik heb ze nu gevonden voor 66 euro, het moet maar  Big Grin
Antwoord
#72
(03-03-2023, 00:51)Splitrazor schreef: Ik heb 18.2 platen he, die houders in het Chrome zijn bijna niet te krijgen, en anders een stuk duurder dan normaal formaat Dodgy maar ik heb ze nu gevonden voor 66 euro, het moet maar  Big Grin

Ohja Amerikaanse platen natuurlijk.
Tja is weer effe geld maar ben bang dat het ook niet het laatste is wat je uitgeven moet.

Gisteren heb ik nog even 1 liter olie besteld voor het resterende hout van de bus.
Ben je ook gewoon € 100,- verder maar ja het is wat het is.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#73
100 euro voor een litertje haha.. kansloos he. Ik zal blij zijn als mijn bus ‘af’ is, dan komen de uitgaven in fases, nu blijft het tegelijk komen.
Antwoord
#74
(03-03-2023, 09:00)Splitrazor schreef: 100 euro voor een litertje haha.. kansloos he. Ik zal blij zijn als mijn bus ‘af’ is, dan komen de uitgaven in fases, nu blijft het tegelijk komen.

Ja het is leuk met al die mooie prijzen, maar ja hobby kost geld en meestal teveel  Tongue
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#75
Haha moet je wel maar 1 hobby hebben pfff
Antwoord
#76
Of de hobby moet zijn om iets met zo min mogelijk budget voor elkaar te krijgen!! Smile
Al mijn projecten bouw ik "low" budget  maar ben dan ook met met iets minder dan perfect tevrede
Maar wil wel alles zelf gedaan hebben..

Houd niet in dat ik geweldig kan genieten van projecten die wel perfect worden uitgevoerd!

Helaas heb ik hier het budget niet voor en te veel ideeën om te bouwen Smile  Cool
Dus maar iets minder perfect maar wel afwijkend van de rest Big Grin
Antwoord
#77
(04-03-2023, 00:14)scrapheap schreef: Of de hobby moet zijn om iets met zo min mogelijk budget voor elkaar te krijgen!! Smile
Al mijn projecten bouw ik "low" budget  maar ben dan ook met met iets minder dan perfect tevrede
Maar wil wel alles zelf gedaan hebben..

Houd niet in dat ik geweldig kan genieten van projecten die wel perfect worden uitgevoerd!

Helaas heb ik hier het budget niet voor en te veel ideeën om te bouwen Smile  Cool
Dus maar iets minder perfect maar wel afwijkend van de rest Big Grin

Ja inderdaad, je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#78
Vanmiddag weer een paar uurtjes aan de bus kunnen klussen.
Op de 2 onderste achterpanelen na alles voorgemonteerd en geboord.
Kopschot paneel wat aan moeten passen omdat deze op hoogte is mocht je geen vloer monteren dus daar moest ongeveer 1 cm af.
Verder paste alles wel prima.

Bovenaan rondom bij alle zijpanelen moet ik nog latten maken in de auto die blijven zitten zodat je daar de bovenzijdes van alle panelen tegenaan kan schroeven tegen het krom trekken en bobbelen van de panelen.
Dit ga ik doen als alles er weer uit is en geolied wordt.

[Afbeelding: 20230304-164950.jpg]

[Afbeelding: 20230304-164935.jpg]

Tegen het kopschot wil ik nog een kastje gaan maken.
Maar hier is zo niets voor te koop naar mijn zin.
Dus eerst zorgen dat de rest allemaal zit de bank er in zit zodat ik de maat tussen de bank in ligstand en het kopschot weet.
Dan bepaal ik daar ook een beetje de diepte van de kast op zodat ik er nog wel normaal tussen kan staan om evt om te kleden etc.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#79
Vandaag weer lekker wat kunnen doen.
Rondom aan de bovenzijde latten gemaakt.
Aan de onderzijde aan de linker kant ook latten gemaakt zodat de panelen niet krom trekken tussen de spanten.

[Afbeelding: 20230311-103910.jpg]

Op aanraden van DPS gaas bij de koelsleuvel geplakt tegen de muggen die zich heerlijk nestelen tussen de panelen en de bus.

[Afbeelding: 20230311-120758.jpg]

Hier heb ik hoedenplank stof voor gebruikt ipv muggengaas.
Zo kan je ook niet door de sleuven heen kijken tegen het hout aan en van binnen kijk je gewoon in een donker gat.

Alle panelen gemonteerd alleen geen foto gemaakt zie ik nu.

Alvast begonnen met het monteren van de rugleuning op het Rock and Roll bedframe.
Dit ook weer hetzelfde gedaan als de poot van het bed met draagbussen en conische inbus bouten.

[Afbeelding: 20230311-190452.jpg]

Morgen weer verder.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
#80
Goed bezig! Heb jij bewust voor een rock & roll bed gekozen ipv de losse scharnieren voor een bed bank?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)