Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-AS-16
#1
[Afbeelding: IMG-7696.jpg]

Beste lezers van dit forum, ben op zoek naar deze kever.
in 1984 heb ik deze auto gekocht als jeansbug en aangepast naar mijn eigen wensen, o.a. een andere kleur en 1600cc motor.
een jaar of 4 met veel plezier gereden en diverse meetings bezocht (keverweekeinden etc).
ben erg benieuwd wat er sinds die tijd met deze auto is gebeurd en hoe hij er nu bijstaat.
dus indien iemand info heeft, wellicht een vorige of huidige eigenaar zou ik dat graag horen (of zien).
bedankt alvast voor de moeite, met vriendelijke groet. Jeroen
Antwoord
#2
Hoi Jeroen,
Welkom om het forum. Op www.rdw.nl kun je kentekengegevens invoeren en dan vind je vaak van alles. Daar zie je dat de APK al 2 jaar verlopen is. Maar in november 2023 is hij 50 jaar oud en dan vervalt de APK plicht. En in 2019 is hij voor het laatst van eigenaar gewisseld. Succes met je speurtocht!
Antwoord
#3
Welkom! En inderdaad succes met speuren, wellicht dat iemand wat weet hier op het forum!
Antwoord
#4
(06-11-2022, 13:53)beetlejuice150 schreef: Hoi Jeroen,
Welkom om het forum. Op www.rdw.nl kun je kentekengegevens invoeren en dan vind je vaak van alles. Daar zie je dat de APK al 2 jaar verlopen is. Maar in november 2023 is hij 50 jaar oud en dan vervalt de APK plicht. En in 2019 is hij voor het laatst van eigenaar gewisseld. Succes met je speurtocht!

bedankt voor je reaktie, had idd al bij de rdw gezocht en gezien dat de auto nog wel bestaat. wellicht is iemand bezig hem op te knappen.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)