Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen Catunambu zijn Frankenstein Kever
#11
Had ik gelezen, maar jij gaf aan dat het motortje aardig wat koppel heeft Wink
Ook standaard motoren hebben ‘happende’ koppelingen, komt vaak voor, zeker als het spul er wat langer in zit of een bepaalde rijstijl van de (vorige) eigenaar.
Antwoord
#12
hahaha jaaa! BAKKEN koppel! als ik optrek, schrompelt het asfalt achter mn achterwielen op!

Maar ik snap nu wat je bedoelt Wink

Van t winter staat op de planning om de motor (olielekkages) en enkele roestplekken aan te pakken, dan maar meteen het koppelding meenemen!
Antwoord
#13
Leuk werk hoor, heb kort geleden mijn motor gereviseerd. Alles vervangen op het onderblok na. Check m’n topic maar, misschien heb je er wat aan.
Antwoord
#14
Sja, graag wil ik uitgebreid de afgelopen weken/maanden uit de doeken doen, echter zal ik dan mijzelf in de vingers snijden....

https://onlyfans.com/zona_thelovebug

Jaja! mijn Zona heeft OnlyFans! Ik moet het onderhoud toch ergens van betalen!

Korte samenvatting: Super veel stress. Binnen nu en een maand moet Zona haar taak vervullen als trouwauto van mij en mijn verloofde. Op dit moment is ze nog niet eens rijdend...
Als ik net zoveel wachtgeld kreeg als een afgezakte politicus uit Den Haag, was ik inmiddels miljonair geweest en had ik Zona volledig fabrieksnieuw kunnen laten maken! 

Het was wachten op mn pa (hele beste man, alleen beloofd ie net iets meer dan hij aan kan qua tijd. Dan word het last in, first out... Dit was het geval met mn keuken en ook weer met Zona. Nu is het lastigste werk wel gedaan maar moet Zona weer rijdbaar gemaakt worden! Ik zeg maar zo, niet lullen maar poetsen!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)