Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brabantse Sleuteldagen, elke laatste zaterdag van de maand.
#1
Iedere laatste zaterdag van de maand van 10.00u tot 16.00u:

- Brabantse Sleuteldag -

In de professionele werkplaats van Autobedrijf Van den Udenhout, aan de Balkweg 1 in Den Bosch.
Iedere maand komen hier, onder leiding van Wim Smits en Piet van Boekel, liefhebber aan hun klassieke, luchtgekoelde Volkswagen sleutelen.

Wel even van te voren aanmelden bij Piet van Boekel! Smile

[Afbeelding: screenshot-26.png]

[Afbeelding: screenshot-25.png]
Antwoord
#2
Wij gaan aanstaande zaterdag voor het eerst hier naartoe. Smile
Antwoord
#3
Dat zou morgen zijn. Maar op https://keverclub.nl/meetings/ staat dat de eerstvolgende sleuteldag zaterdag 14 mei is. Ik zou het eerst even nakijken.
Antwoord
#4
Nee, morgen is er toch echt een sleuteldag. Ik heb bij mijn aanmelding contact gehad met de organisator.

Zie ook: https://www.facebook.com/john.lutke.1/po...5351012273
Antwoord
#5
Nice! Ik kom morgen ook even kijken.
Antwoord
#6
Vanmorgen dus even geweest. Onze Kever op de brug gehad voor inspectie. Verder niet gesleuteld. Ik had de onderkant nog nooit goed bekeken. Maar dat zag er allemaal prima uit. Hier kunnen we nog jaren van genieten. Leuke mensen ontmoet en her en der een praatje gemaakt.

[Afbeelding: screenshot-104.png]
Antwoord
#7
Ik ben gisterenmiddag voor het eerst langs geweest, samen met mijn neef die ook een kever heeft. Vanuit Kerkdriel is het om de hoek. Wat een geweldige service zeg! Ik wist alleen niet dat je je eigen gereedschap moest meenemen, maar ik kon van alles lenen van iemand die met zijn camper bezig was. Ik heb op de brug een benzinefilter gemonteerd, dus een tangetje en een schroevendraaier waren voldoende voor dit klusje. Maar het leukste is dat Wim ook nog eens mijn carburateur heeft afgesteld. Hij loopt weer als een zonnetje! Ook bleken luchtslangetjes bij de vacuünvervroeger niet goed gemonteerd te zijn. Die heeft hij meteen aangepast. Erg leerzaam! Leuk ook om anderen tegen te komen die met hun kever bezig zijn. Hier ga ik beslist vaker naar toe! Wat geweldig dat Vd Udenhout hiervoor zijn werkplaats ter beschikking stelt, super! Dat op nog geen 10 kilometer van huis. Nogmaals, geweldig!! Dank aan de mannen van Van den Udenhout! Ik ga nog heel vaak langskomen!
[Afbeelding: kever1.jpg]; [Afbeelding: kever2.jpg]; [Afbeelding: kever3.jpg]
Antwoord
#8
Leuk, ik ga volgende maand misschien ook eens kijken.
Ik werk nota bene bij Van den Udenhout, maar nog nooit op een sleuteldag geweest!
Vanuit thuis toch een 50 minuten rijden naar Den Bosch met de Kever, dat doe ik eigenlijk alleen voor de wat grotere meetings. In Eindhoven is 21-05 overigens een meet and greet voor oude VAG Auto’s bij Van den Udenhout, wel even aanmelden : https://udenhout.nl/acties/oldtimer-dag-...Vo4OLmOa9E
Antwoord
#9
Top zeg!
Antwoord
#10
Morgen (zaterdag 27 augustus) is er weer de maandelijkse sleuteldag bij vd Udenhout in Den Bosch. Mijn kever verkeert in prima staat sinds mijn laatste bezoek, maar ik kom toch even kijken met de kever. Ik hoop dat er meer keverklussers aanwezig zijn. Tot morgen!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)