Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vw t2 bus
#11


[Afbeelding: 28B0A993-5067-4A2D-9AF0-BA54086A4C89.jpeg]


En gerepareerd en klaar om onder de bus te gaan 

[Afbeelding: 8B686E7A-2FA7-40FA-B8AF-98FE9A524B34.jpeg]


Ik had van iemand op dit forum de tip gekregen om de brandstof slangen eens na te kijken 
Als deze oud zijn en poreus dan kunnen ze scheuren en aangezien de tank hoger ligt dan de motor zal de gehele inhoud van de tank over de motor en versnellingsbak uitgestrooid worden met alle brandgevaar van dien 

Het was wel duidelijk dat dit aan vervanging toe was 

[Afbeelding: 2811ECFD-DC72-4413-B6A7-0895E12F6501.jpeg]


En alles nieuw gekocht en gemonteerd 
Het laatste stukje van de brandstofpomp naar de carburateur is ook gedaan 

[Afbeelding: B5ED0846-169F-43BE-A341-2D2EA229BE06.jpeg]


Omdat de bus in geen jaren meer fatsoenlijk gewassen was laat staan gepolijst was het erg moeilijk om de bus te wassen 
De lak was zo erg vervuild dat elke spons,washandschoen,of droogdoek voor geen meter over de lak wou glijden en het wassen erg stroef ging
Ook was de kleur van de bus een paar tinten donkerder geworden door alle vuiligheid 

Ik heb in eerste instantie zelf thuis een stuk van het dak gewassen en daarna gekleid 
Dit ging wel maar voor een stukje van 15 bij 15 cm was ik 45 minuten bezig en dan moest er nog gepolijst en gewaxt worden en aangezien een t2 nogal wat m2 heeft was dit ook geen optie 

Ik had van mijn vrouw een poets clinic gekregen bij Chris muller van de detailschuur dus was dit een mooie gelegenheid om met de bus naar rekken te rijden en eens te kijken of dit niet makkelijker kon 

Na een gezellige dag ben ik naar huis gegaan met een hoop informatie en wat spullen die het makkelijker maken om thuis verder te gaan met het poetsen 

De bus een stukje gepoetst bij Chris 
Je kunt al goed zien dat het rechter deel al veel beter schoon is dan het linker deel 

[Afbeelding: 32274038-6D75-4FF2-81D7-C819240C89DD.jpeg]


En daarna naar huis om verder te gaan 

[Afbeelding: 50460596-87B1-4D73-BEB0-1373E5CC034B.jpeg]


En het eindresultaat van het dak 

[Afbeelding: 59857F0B-8E64-4754-9E88-C55483FC7BF3.jpeg]


En nu ben ik bezig met de rest van de bus 
Als ik tijd heb en het weer laat het toen ga ik elke keer een paneel poetsen en over een tijd zal ik dan heel de bus gehad hebben en kan ik het dan beter bijhouden met poetsen 
Ik weet dat de bus nog een keer helemaal gespoten moet worden omdat er her en der roest en gaten in zitten maar dan heb ik het toch een stukje mooier dan het was 

[Afbeelding: 5A70F1E7-C021-4D94-8BC7-B42DEE95C508.jpeg]


Om de een of andere reden maakt hij de tekst heel klein  Big Grin

Kan dit opgelost worden ?
Als je de tekst wilt lezen zul je ff tussen de foto,s in de tekst moeten vergroten want elke keer als ik het typ dan maakt de computer het kleiner  Huh
Antwoord
#12
Tekst in je topic ziet er prima uit zo! Misschien is er een mogelijkheid om de standaard tekstgrootte aan te passen Arjan?

Je bent wel lekker bezig weer!
Antwoord
#13
Ik kan de letters tussen de foto's niet lezen. Ik zie wel dat er "iets" staat, maar dat is gedecimeerd tot enkele dunne streepjes. :-)
Antwoord
#14
Ik ga er naar kijken. Niet meer vanavond ben benieuwd iets gaat er niet zoals het wezen moet.
Antwoord
#15
Wauw.. Stephan.. het is dat jij dat benoemd, anders had ik die tekst ertussen nooit gezien Big Grin

Da’s inderdaad niet goed haha
Antwoord
#16
Nee, daar ligt inderdaad even een uitdaging, hahaha.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)