Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraggie stelt zich voor
#1
Hoihoi, leuk om weer een forum te zien aangezien ik verwacht dat de keversite nooit meer opstart.
facebook is handig voor korte vragen , maar ik mis restauratie en reparatie verslagen , welke toch niet zo makkelijk op facebook te plaatsen zijn Smile 

Ik ben Chris , 45 jaar, altijd verliefd geweest op kevers , ook een aantal gehad.
5 Juni word het volgende project geleverd , een 1303 uit 1973
weinig laswerk, veel sleutelwerk ; 30 jaar stil gestaan in een garage/schuur.

weet iemand een goede plek om foto's te hosten zodat ik ze kan embedden in toekomstige posts?
vroeger deed ik het vanuit huis , maar dyndns is al jaren niet gratis meer..
   
Antwoord
#2
Goedemorgen en Welkom op het forum. Ja ook wij zijn er vanuit gegaan dat de oude site niet meer teug komt. Ook ik had hulp aangeboden om te helpen. Helaas nooit m'n hulp kunnen inzetten. Vandaar deze nieuwe opzet. Leuke kever en veel plezier.
Antwoord
#3
Hoi Chris, welkom en leuke kever! Goed vooruitzicht, lekker sleutelen! Uiteraard zijn we altijd in voor een projecttopic en proberen we zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Ik doe m’n foto’s tegenwoordig via postimg.org .
Antwoord
#4
(30-05-2021, 12:33)vriezeaj schreef: Goedemorgen en Welkom op het forum. Ja ook wij zijn er vanuit gegaan dat de oude site niet meer teug komt. Ook ik had hulp aangeboden om te helpen. Helaas nooit m'n hulp kunnen inzetten. Vandaar deze nieuwe opzet. Leuke kever en veel plezier.

ik had dat idee omdat carl verhuisd was naar het buitenland , zover ik kon bepalen  van zijn facebook pagina.
Antwoord
#5
Welkom Chris!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)