22-02-2021, 23:44
hallo!
ik heb even een vraagje over een stukje bekabeling in mijn Volkswagen kever 1303 uit 1973.
ik ben 2 weken geleden begonnen met het uit elkaar halen van de kever. om hem weer helemaal netjes en roestvrij te krijgen, nieuw likje verf erover, nieuwe bekabeling, enzovoort. alleen ben ik laatst een onderdeel tegen gekomen wat ik niet helemaal snap waarom hij er zit.
het lijkt wel op een grote connector links in het motorruim tegen het brandschot. alleen zit er niks in. wel een hoop kabels, met een hele grote plus kabel, alleen gaan die helemaal nergens heen... er staat gelukkig wel een nummer op, alleen kan ik die natuurlijk nergens terug vinden, en is ook wel een beetje vaag moet ik zeggen, of ik zie het gewoon verkeerd. (111971502(?) die laatste is geloof ik geen 2, maar ik weet niet wat het eigenlijk hoort te zijn anders... daarom vraag ik jullie hulp.
nu moet ik wel zeggen dat er geen 1300 motor meer in zit maar een 1600 dubbelpoorts AS blok (waar ik er inmiddels 2 van heb, 1 volledig gereviseerd en de ander nog in de kever). ik weet niet of het daar misschien mee te maken kan hebben.
suggesties zijn uiteraard altijd welkom!
hier zijn de fotos ervan:
ik heb even een vraagje over een stukje bekabeling in mijn Volkswagen kever 1303 uit 1973.
ik ben 2 weken geleden begonnen met het uit elkaar halen van de kever. om hem weer helemaal netjes en roestvrij te krijgen, nieuw likje verf erover, nieuwe bekabeling, enzovoort. alleen ben ik laatst een onderdeel tegen gekomen wat ik niet helemaal snap waarom hij er zit.
het lijkt wel op een grote connector links in het motorruim tegen het brandschot. alleen zit er niks in. wel een hoop kabels, met een hele grote plus kabel, alleen gaan die helemaal nergens heen... er staat gelukkig wel een nummer op, alleen kan ik die natuurlijk nergens terug vinden, en is ook wel een beetje vaag moet ik zeggen, of ik zie het gewoon verkeerd. (111971502(?) die laatste is geloof ik geen 2, maar ik weet niet wat het eigenlijk hoort te zijn anders... daarom vraag ik jullie hulp.
nu moet ik wel zeggen dat er geen 1300 motor meer in zit maar een 1600 dubbelpoorts AS blok (waar ik er inmiddels 2 van heb, 1 volledig gereviseerd en de ander nog in de kever). ik weet niet of het daar misschien mee te maken kan hebben.
suggesties zijn uiteraard altijd welkom!
hier zijn de fotos ervan:
Volkswagen Kever 1303 1973 (opknappen, body-off)
Los 1600 AS blok gereviseerd.
Los AT versnellingsbak reviseren.
Los 1600 AS blok gereviseerd.
Los AT versnellingsbak reviseren.