Hallo hallo
ik had me al voor gesteld en toen verteld dat we bezig waren met een kever uit 83
voor af
een kleine 3 jaar geleden kwam me schoonvader met een kever aan gereden, ik was toen niet echt van de VW meer van de Amerikaanse auto's en de Japanse autos.
na een paar dagen gereden te hebben en paar meetings af te zijn geweest viel het zeker goed in de smaak,
de simpelheid van de auto maar ook de gezelligheid van de mensen er om heen. (dit was zeker niet gewend van de Japanse auto)
dus besloot en bod te doen op de auto en zo de kever overgenommen.
Na dat we de sticker van de auto hadden afgehaald van 2 eigenaren terug weer naar wat meetings geweest nog steeds was gezellig
ook voor als je over straat rijd en je word aan gesproken door de oudere mensen op straat en dan alles vertellen hoe in hun jeugdtijd dat ze dezelfde auto haden
In de tussen tijd kleine dingen gedaan dak rek er af dak rek er weer op ander uitlaat stuk bumper eraf
deel 2
ook zelf maar en hoedenplank gemaakt
ik vond zelf ook na het vervangen van de bussen dat de schakelpook toch wat lossig aan voelden toen maar andere pook gemonteerd
toen een maal tijd werd voor apk en er wel wat dingetjes moeste gebeuren toch maar besloten om de kever maar ff aan tepakken .
maar e bleek toch wel iets meer werk in te zitten dan ff een paar dingen.
veel roest dat slecht was hersteld
4 brandstof filters verdeeld over de brand stof leiding dat soort dingen
toen maar besloten om de helle kever uit elkaar tetrekken.
na dat gezien hat wat er moest gelast worden aan de body
via internet goedkoop een ander boy kunnen vinden.
met stuk ninder werk
gelijk door gebracht na het passen op de bodem naar de straller
onder tussen lekker met de bodem bezig alles schoon maken en spuiten
ook air ride voor voor en verstelbaar veer platen gekocht
ik had me al voor gesteld en toen verteld dat we bezig waren met een kever uit 83
voor af
een kleine 3 jaar geleden kwam me schoonvader met een kever aan gereden, ik was toen niet echt van de VW meer van de Amerikaanse auto's en de Japanse autos.
na een paar dagen gereden te hebben en paar meetings af te zijn geweest viel het zeker goed in de smaak,
de simpelheid van de auto maar ook de gezelligheid van de mensen er om heen. (dit was zeker niet gewend van de Japanse auto)
dus besloot en bod te doen op de auto en zo de kever overgenommen.
Na dat we de sticker van de auto hadden afgehaald van 2 eigenaren terug weer naar wat meetings geweest nog steeds was gezellig
ook voor als je over straat rijd en je word aan gesproken door de oudere mensen op straat en dan alles vertellen hoe in hun jeugdtijd dat ze dezelfde auto haden
In de tussen tijd kleine dingen gedaan dak rek er af dak rek er weer op ander uitlaat stuk bumper eraf
deel 2
ook zelf maar en hoedenplank gemaakt
ik vond zelf ook na het vervangen van de bussen dat de schakelpook toch wat lossig aan voelden toen maar andere pook gemonteerd
toen een maal tijd werd voor apk en er wel wat dingetjes moeste gebeuren toch maar besloten om de kever maar ff aan tepakken .
maar e bleek toch wel iets meer werk in te zitten dan ff een paar dingen.
veel roest dat slecht was hersteld
4 brandstof filters verdeeld over de brand stof leiding dat soort dingen
toen maar besloten om de helle kever uit elkaar tetrekken.
na dat gezien hat wat er moest gelast worden aan de body
via internet goedkoop een ander boy kunnen vinden.
met stuk ninder werk
gelijk door gebracht na het passen op de bodem naar de straller
onder tussen lekker met de bodem bezig alles schoon maken en spuiten
ook air ride voor voor en verstelbaar veer platen gekocht