Nogmaals dank je
En dan vandaag de schokbrekers voor en achter en de stuurstangen gemonteerd.
Geen foto van gemaakt.
Daarna de drukgroep en koppelingsplaat vervangen.
Oude was wat in gesleten en roestig (enigste wat blijkbaar niet door de vorige eigenaar vervangen was)
En de motor weer terug achter de bak gehangen.
En daarna de bodem weer op zijn wielen op de grond gezet.
Helaas bleek toen dat ik de veerspanning van de veerplaten achter te hoog had staan.
zelfs als ik met mijn 100kg op de versnellingsbak ging staan zat er nog geen beweging in de vering. Dus die maar iets lichter afgesteld.
Moesten wel weer de draagarmen verwijderen en daarna weer terug monteren en weer recht zetten.... Maar er zit nu wel beweging in de vering
morgen beginnen met de liftkit!
En dan vandaag de schokbrekers voor en achter en de stuurstangen gemonteerd.
Geen foto van gemaakt.
Daarna de drukgroep en koppelingsplaat vervangen.
Oude was wat in gesleten en roestig (enigste wat blijkbaar niet door de vorige eigenaar vervangen was)
En de motor weer terug achter de bak gehangen.
En daarna de bodem weer op zijn wielen op de grond gezet.
Helaas bleek toen dat ik de veerspanning van de veerplaten achter te hoog had staan.
zelfs als ik met mijn 100kg op de versnellingsbak ging staan zat er nog geen beweging in de vering. Dus die maar iets lichter afgesteld.
Moesten wel weer de draagarmen verwijderen en daarna weer terug monteren en weer recht zetten.... Maar er zit nu wel beweging in de vering
morgen beginnen met de liftkit!