30-12-2024, 14:33
Mijn eigen ervaring met V-Power is dat mijn Rail met 1300AB motor hier heel slecht op loopt! Heel erg inhoud en knalt uit de uitlaat.
Mijn Baja met 1600AS motor komt er slecht mee op toeren... moet pomp[end gas geven om te versnellen..
onze 2005 Touran 1600 8v tankte ik altijd gewoon bij de witte pomp euro95 mee en nooit een probleem tot we op vakantie gingen met de zwaar geladen vouwwagen naar de Eiffel. beetje berg rijden enz .. Dan tankte we daar plaatselijk V-power omdat die het dichts bij zijnde was en toen ging binnen twee dagen de noodloop branden. Daar laten resetten en binnen de kortste keren branden hij weer. terug thuis opnieuw laten uitlezen maar niets kunnen vinden.. twee maal witte pomp getankt en lampje ging uit en bleef uit tot volgende vakantie naar zelfde Camping!! en bij terug komst paar keer witte pomp tanken en weer uit.
Daarna kreeg mijn broer dus die leaseauto waar in het contract stond dat hij GEEN V-power mocht tanken op straffe van reparatie voor eigen kosten!
Vanaf dat moment voor mij geen V-power meer
Mijn Baja met 1600AS motor komt er slecht mee op toeren... moet pomp[end gas geven om te versnellen..
onze 2005 Touran 1600 8v tankte ik altijd gewoon bij de witte pomp euro95 mee en nooit een probleem tot we op vakantie gingen met de zwaar geladen vouwwagen naar de Eiffel. beetje berg rijden enz .. Dan tankte we daar plaatselijk V-power omdat die het dichts bij zijnde was en toen ging binnen twee dagen de noodloop branden. Daar laten resetten en binnen de kortste keren branden hij weer. terug thuis opnieuw laten uitlezen maar niets kunnen vinden.. twee maal witte pomp getankt en lampje ging uit en bleef uit tot volgende vakantie naar zelfde Camping!! en bij terug komst paar keer witte pomp tanken en weer uit.
Daarna kreeg mijn broer dus die leaseauto waar in het contract stond dat hij GEEN V-power mocht tanken op straffe van reparatie voor eigen kosten!
Vanaf dat moment voor mij geen V-power meer