18-12-2024, 22:31
Heb even moeten zoeken maar hier foto's
lift kit Van mijn B1. Deze loopt schijn omhoog van 2cm voor naar 10 achter. maar kan natuurlijk ook overal even hoog zijn.
Dan komt de carrosserie dus hoger tov de bodem te staan. Bodemvrijheid blijft dan wel gelijk.
181 versnellingsbak met vertragingskasten. Geven dus 8 cm meer bodemvrijheid
voor IRS ombouw moet dit draaipunt voor de nieuwe achter ophanging in gelast worden.
zo dus. overigens moeten ook de versnellingsbak ophangbeugels/vorken worden aan gepast aan de ruimte die de homokineten nodig hebben.
mocht ik nog meer foto's tegen komen plaats ik die ook nog wel.
lift kit Van mijn B1. Deze loopt schijn omhoog van 2cm voor naar 10 achter. maar kan natuurlijk ook overal even hoog zijn.
Dan komt de carrosserie dus hoger tov de bodem te staan. Bodemvrijheid blijft dan wel gelijk.
181 versnellingsbak met vertragingskasten. Geven dus 8 cm meer bodemvrijheid
voor IRS ombouw moet dit draaipunt voor de nieuwe achter ophanging in gelast worden.
zo dus. overigens moeten ook de versnellingsbak ophangbeugels/vorken worden aan gepast aan de ruimte die de homokineten nodig hebben.
mocht ik nog meer foto's tegen komen plaats ik die ook nog wel.