Ja als ik alle auto die ik gehad heb of toen nog betaalbaar aangeboden heb gehad nog had dan had ik echt wel leuke voertuigen in mijn garage (in dat geval loods) gehad.
Eerste auto 1987 was een Fiesta mk1 1980
Tweede een "67 Kever project.. En zoals zo vaak bij de eerste Kever.. Zo rot als wat en totaal niet rendabel op te knappen en zeker niet met de kennis die ik toen had.
gesloopt voor onderdelen en een schade 1300S gekocht. Had front schade ën wok melding .. opgeknapt met delen van de '67 en na RDW keuring nog een jaar of 2 mee gereden.
Was wel duur in achterbanden
Die gingen gemiddeld een km of 4500 tot 5000 mee en dan was het kanvas rondom zichtbaar.. Leve de handrem Echt heel veel lol en plezier mee gehad en toen waren de Kevers nog redelijk betaalbaar.
Ook in die tijd rond (1989) een Fort Escort RS2000 willen kopen. Stond in buurt tekoop voor 2500 Gulden. Maar durfde dat toen niet aan Helaas.
En zo zijn er nog wel wat auto's waarvan je nu zeg had ik die nog maar...
meest erge verhaal zal ik hier niet plaatsen
Eerste auto 1987 was een Fiesta mk1 1980
Tweede een "67 Kever project.. En zoals zo vaak bij de eerste Kever.. Zo rot als wat en totaal niet rendabel op te knappen en zeker niet met de kennis die ik toen had.
gesloopt voor onderdelen en een schade 1300S gekocht. Had front schade ën wok melding .. opgeknapt met delen van de '67 en na RDW keuring nog een jaar of 2 mee gereden.
Was wel duur in achterbanden
Die gingen gemiddeld een km of 4500 tot 5000 mee en dan was het kanvas rondom zichtbaar.. Leve de handrem Echt heel veel lol en plezier mee gehad en toen waren de Kevers nog redelijk betaalbaar.
Ook in die tijd rond (1989) een Fort Escort RS2000 willen kopen. Stond in buurt tekoop voor 2500 Gulden. Maar durfde dat toen niet aan Helaas.
En zo zijn er nog wel wat auto's waarvan je nu zeg had ik die nog maar...
meest erge verhaal zal ik hier niet plaatsen