25-10-2024, 18:47
Inderdaad, alleen een richting aanwijzer, dus 1 hendel.
Maar het is een spaarkever, die zijn wat uitgekleed, daarom kan ik soms ook niet alles goed herleiden.
Op het dashboard zit een switch 111 955 517, dat is de ruitenwisserschakelaar, dus die draden komen niet van het stuur af (normaal wel).
Trouwens, dit is een schakelaar met 1 stand, die blijkbaar automatisch in de park stand gaat, bij uitschakelen.
De motor op de ruitenwisser doet het ook maar in 1 stand, dat vond ik al vreemd, dacht dat de andere 2 standen doorgebrand waren, maar zag vandaag de switch met 1 stand, dus blijkbaar kan dat kloppen. Alhoewel hij qua stroom wel aanliep en langzamer ging, mogelijk was mijn voeding te licht, ga dat nog eens met een zwaardere proberen.
In jouw schema zie ik wel een witte aansluiting, die naar de buzzer contact gaat van de deurschakelaars, maar die zat er bij mij niet op, heb gewoon standaard deur schakelaars met 1 aansluiting en massa.
Maar het is een spaarkever, die zijn wat uitgekleed, daarom kan ik soms ook niet alles goed herleiden.
Op het dashboard zit een switch 111 955 517, dat is de ruitenwisserschakelaar, dus die draden komen niet van het stuur af (normaal wel).
Trouwens, dit is een schakelaar met 1 stand, die blijkbaar automatisch in de park stand gaat, bij uitschakelen.
De motor op de ruitenwisser doet het ook maar in 1 stand, dat vond ik al vreemd, dacht dat de andere 2 standen doorgebrand waren, maar zag vandaag de switch met 1 stand, dus blijkbaar kan dat kloppen. Alhoewel hij qua stroom wel aanliep en langzamer ging, mogelijk was mijn voeding te licht, ga dat nog eens met een zwaardere proberen.
In jouw schema zie ik wel een witte aansluiting, die naar de buzzer contact gaat van de deurschakelaars, maar die zat er bij mij niet op, heb gewoon standaard deur schakelaars met 1 aansluiting en massa.