11-03-2023, 20:22
Vandaag weer lekker wat kunnen doen.
Rondom aan de bovenzijde latten gemaakt.
Aan de onderzijde aan de linker kant ook latten gemaakt zodat de panelen niet krom trekken tussen de spanten.
Op aanraden van DPS gaas bij de koelsleuvel geplakt tegen de muggen die zich heerlijk nestelen tussen de panelen en de bus.
Hier heb ik hoedenplank stof voor gebruikt ipv muggengaas.
Zo kan je ook niet door de sleuven heen kijken tegen het hout aan en van binnen kijk je gewoon in een donker gat.
Alle panelen gemonteerd alleen geen foto gemaakt zie ik nu.
Alvast begonnen met het monteren van de rugleuning op het Rock and Roll bedframe.
Dit ook weer hetzelfde gedaan als de poot van het bed met draagbussen en conische inbus bouten.
Morgen weer verder.
Rondom aan de bovenzijde latten gemaakt.
Aan de onderzijde aan de linker kant ook latten gemaakt zodat de panelen niet krom trekken tussen de spanten.
Op aanraden van DPS gaas bij de koelsleuvel geplakt tegen de muggen die zich heerlijk nestelen tussen de panelen en de bus.
Hier heb ik hoedenplank stof voor gebruikt ipv muggengaas.
Zo kan je ook niet door de sleuven heen kijken tegen het hout aan en van binnen kijk je gewoon in een donker gat.
Alle panelen gemonteerd alleen geen foto gemaakt zie ik nu.
Alvast begonnen met het monteren van de rugleuning op het Rock and Roll bedframe.
Dit ook weer hetzelfde gedaan als de poot van het bed met draagbussen en conische inbus bouten.
Morgen weer verder.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland