05-01-2023, 11:37
Haha gewoon aan beginnen en gaat het fout dan leer je daarvan voor bij de volgende poging!
En soms moet ik iets eerder tevreden zijn met het resultaat tov het resultaat dat een ander zou kunnen bereiken.
Maar ik ben blijer met iets dat net wat minder is maar zelf gedaan heb dan 100%perfect maar door ander gedaan.
Daarbij zijn mijn auto's om mee te kunnen "raggen" en vind ik "gebruikssporen" (krassen en deukjes door gebruik) geen probleem.
Hoort naar mijn mening bij Buggy/offroad uiterlijk.
ervaring met een rolkooi heb ik gekregen bij het bouwen van de Rail/Buizen buggy!
Die bouw ik ook kompleet zelf in mijn garage Dus een rolkooi mag geen probleem zijn.
Maar goed verder met de werkzaamheden aan de B1 van gister.
om te beginnen heb ik de remmen gesteld en ontlucht. de gas en koppelingskabel vervangen en de versnellingspook aangesloten en afgesteld.
Daarna waren de aandrijfassen aan de beurt.
Dus eerst de homokineten schoonmaken en op beschadegingen controleren.
De gebruikte aandrijfassen met het oude vuil
Gedemonteerd
Schoonwassen in een vet oplosser
Alle onderdelen weer mooi schoon/vetvrij
Beschadigd en dus "onbruikbaar"
gewone gebruikssporen die geen probleem zijn.
Na het weer in elkaar zetten nieuw vet er in
En als laatste de gemonteerde assen.
nu alleen nog de schokbrekers en de spoorstangen goed vast zetten en de bodem ik klaar.
kijken of ik daar vandaag de tijd voor kan vrij maken.
wordt dus weer vervolgd.
En soms moet ik iets eerder tevreden zijn met het resultaat tov het resultaat dat een ander zou kunnen bereiken.
Maar ik ben blijer met iets dat net wat minder is maar zelf gedaan heb dan 100%perfect maar door ander gedaan.
Daarbij zijn mijn auto's om mee te kunnen "raggen" en vind ik "gebruikssporen" (krassen en deukjes door gebruik) geen probleem.
Hoort naar mijn mening bij Buggy/offroad uiterlijk.
ervaring met een rolkooi heb ik gekregen bij het bouwen van de Rail/Buizen buggy!
Die bouw ik ook kompleet zelf in mijn garage Dus een rolkooi mag geen probleem zijn.
Maar goed verder met de werkzaamheden aan de B1 van gister.
om te beginnen heb ik de remmen gesteld en ontlucht. de gas en koppelingskabel vervangen en de versnellingspook aangesloten en afgesteld.
Daarna waren de aandrijfassen aan de beurt.
Dus eerst de homokineten schoonmaken en op beschadegingen controleren.
De gebruikte aandrijfassen met het oude vuil
Gedemonteerd
Schoonwassen in een vet oplosser
Alle onderdelen weer mooi schoon/vetvrij
Beschadigd en dus "onbruikbaar"
gewone gebruikssporen die geen probleem zijn.
Na het weer in elkaar zetten nieuw vet er in
En als laatste de gemonteerde assen.
nu alleen nog de schokbrekers en de spoorstangen goed vast zetten en de bodem ik klaar.
kijken of ik daar vandaag de tijd voor kan vrij maken.
wordt dus weer vervolgd.