Vandaag weer lekker in de garage bezig geweest.
om te beginnen de steunen waar de versnellingbak op ligt aan gepast zodat de IRS bak er inpast,
IVM de homokineten moet er ruimte worden gemaakt in deze vorken.
origineel
met "deuk"'
1302/3 en 1300 automaat bodems hebben deze deuk er standaard inzitten
Ik hem ze er met een hamer en een beetje met beleid rustig aan in geklopt.
Er zijn er ook die het uitslijpen en er dan een stuk in lassen maar ik vind in kloppen mooier.
Hier zie je duidelijk waarom die "deuk" nodig is.
En zo hangt de IRS-bak er dan in.
ook zie je hier dat de koppelingskabel net als de gaskabel behoorlijk beschadigd zijn en er dus nog nieuwe in moeten komen.
om te beginnen de steunen waar de versnellingbak op ligt aan gepast zodat de IRS bak er inpast,
IVM de homokineten moet er ruimte worden gemaakt in deze vorken.
origineel
met "deuk"'
1302/3 en 1300 automaat bodems hebben deze deuk er standaard inzitten
Ik hem ze er met een hamer en een beetje met beleid rustig aan in geklopt.
Er zijn er ook die het uitslijpen en er dan een stuk in lassen maar ik vind in kloppen mooier.
Hier zie je duidelijk waarom die "deuk" nodig is.
En zo hangt de IRS-bak er dan in.
ook zie je hier dat de koppelingskabel net als de gaskabel behoorlijk beschadigd zijn en er dus nog nieuwe in moeten komen.