Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Berry
#1
Goedenavond allen,

Ook ik miste de Keversite erg. Facebook is leuk, maar juist het archief op een forum is zeer waardevol. Laten we hopen dat we dat hier ook kunnen opbouwen!

Iets over mijzelf: op het moment van typen 33 jaar oud, getrouwd, werkzaam bij een leasemaatschappij en al ruim 11 jaar in bezit van mijn huidige Kever. Nog voordat ik mijn rijbewijs haalde had ik al een Kever samen met een vriend van me. Later heeft ook hij weer een Kever gekocht, maar die is inmiddels verkocht.
Mijn Kever was origineel een Spaarkever, maar is in 2000 helemaal opnieuw opgebouwd en heeft weinig van de Spaarkever kenmerken behouden. Er is toen een 1600cc revisieblok ingekomen.
Nu staat ie lekker bij mij in de garage en komt ie er soms uit voor een ritje. De laatste weken iets meer, omdat we toch niet veel andere dingen mogen en kunnen doen. Wat is het dan heerlijk om een rondje te rijden!

Even een plaatje bij het praatje. Van de Kever, want dat vinden jullie uiteraard interessanter dan een plaatje van mij!  Big Grin
[Afbeelding: 49794140041_b142693437_c.jpg]
[Afbeelding: 49794159506_ece9b8d916_c.jpg]
Antwoord
#2
Welkom Berry op het nieuwe forum, leuk verhaal. En wat een plaatje om te zien.
Dankjewel voor je bericht, we hopen dat we leuk kunnen uitgroeien met zijn allen.
Antwoord
#3
Welkom, Berry. Mooie Kever. Complimenten!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)