Restauratieproject!
|
13-12-2024, 13:41
Iets moois ...als een plantenbak of tuinornament wellicht? :-)
Maar wel zonde van zo'n brilkever. Ik zie niet gebeuren dat hier nog een rijdende Kever van kan worden gemaakt. Chapeau voor diegene die dat wel lukt.
13-12-2024, 15:07
zeg nooit nooit meer!
er hoeft er maar 1 zin /tijd en geld in te steken om er weer iets van te maken.! er zijn wel vaker auto's wrakken opgeknapt waarvan je het niet meer verwacht dat het mogelijk zou zijn! https://www.destentor.nl/auto/de-oudste-...&auth_rd=1 en idd een plantenbak kan natuur lijk altijd nog
5500 wordt er voor gevraagd. Het kan wel degelijk, juist nu de prijzen behoorlijk stijgen van de brilkevers. Al is restaureren bij dit soort projecten maarde vraag of dat het juiste woord is, herbouwen is misschien meer van toepassing.
Dat doet me denken aan extreem zeldzame auto's waar alleen een chassisnummer van is en op een compleet nieuw gebouwde als originele auto wordt geplakt. Totdat het origineel onder op de bodem van een meer oid wordt gevonden.... #oeps!?
Klopt wel wat je schrijf en een echt een zeldzaam prototype model is het ook niet echt.
Die zijn in een paar "kleine" details van buitenaf net even herkenbaar anders.
23-12-2024, 20:25
23-12-2024, 23:05
Nee! Ik bedoel echt een constructief verschil dat je niet even een ander onderdeel opschroeven oplos!
25-12-2024, 00:17
Kijk eens naar de kofferklep waar deze ombuigt. Daar is deze haaks/scherp gebogen! Latere hebben hier dus een ronde "hoek"
Kom je er een met deze scherpe hoek tegen dan is hij echt een museum stuk!
25-12-2024, 09:47
Hier zouden we een apart topic over kunnen openen: verschillen met de écht oude kevers! ?
Sowieso is de bstijl helemaal niet zo dik. Terwijl de dikholmers daar weer om bekend staan. Grappige details. Meneer Porsche loopt er naast op de foto, maar van wanneer is deze foto scrapheap? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)