Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe motor voor de bus
Kennis van me heeft ook ooit een motor bij koos besteld en kreeg daar de verkeerde nok-as in. een voor toeren ipv koppel.

Let wel op overal waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Dat is helemaal niet erg.... wel vervelend! 
Maar het wordt nog vervelender/wel erg als het niet netjes wordt opgelost.
Koos bouwt veel goede motoren maar als het dan een keer fout gaat los het dan netje op Exclamation
Antwoord
1x keer heeft hij ook het voordeel van de twijfel gehad om het op te lossen.
Was in mijn beleving geregeld, alleen bleek achteraf dat de inbouwer de kosten voor het grootste deel aan hem berekend had omdat het zijn fout zou zijn.

Jammer genoeg loopt hij na de 2 keer gewoon weer in elkaar met het zelfde probleem.
Dus heel netjes heeft ie het niet opgelost.
Ik ga dan ook nooit meer contact met Koos opnemen en zeker geen positieve reclame voor hem maken maar eerder negatieve reclame.

Hij zal vast ook goede motoren gebouwd hebben.
Maar ik heb er 0 vertrouwen meer in bij Koos.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord
Snap ik volkomen!
Maar wat ik al zei iedereen kan fouten maken.. Het is de manier hoe het opgelost word of je goed of niet goed bent.
En hier is het niet goed opgelost.. En dat is een grotere fout dan een slecht gebouwde motor!
Jammer!! hij had best een goede naam..
Antwoord
(10-06-2025, 20:59)scrapheap schreef: Snap ik volkomen!
Maar wat ik al zei iedereen kan fouten maken.. Het is de manier hoe het opgelost word of je goed of niet goed bent.
En hier is het niet goed opgelost.. En dat is een grotere fout dan een slecht gebouwde motor!
Jammer!! hij had best een goede naam..

Zeker, helemaal mee eens.
Wij maken ook wel eens een foutje op de zaak.
Maar dat lossen we dan wel 100% op en ja dat kost soms (veel) geld maar dat is wat het is, had je het in 1x goed moeten doen.
Kan de klant niets aan doen.

Maar we pakken gewoon door en gaan nu voor zoals eerder aangegeven de extreme oplossing, uithuilen en opnieuw beginnen maar dan ook gelijk alles hahah.
Volkswagen Transporter Panelvan 1964
Volksagen Kever 1303 1973
Team member van de Keverclub Zuid-Holland
Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)