11-07-2026, 21:09
Ik zoek wielen voor mijn kever. Bij voorkeur 4.5x15" voor en 4.5x15" of 5.5x15" achter.
|
Gezocht wielen
|
|
11-07-2026, 21:09
Ik zoek wielen voor mijn kever. Bij voorkeur 4.5x15" voor en 4.5x15" of 5.5x15" achter.
Wielen heb ik wel liggen maar wat zoek je voor iets en mogen ze gebruikt zijn of in nieuw staat ? wat meer info en je bv eerst een voorstellen zou ook wel fijn zijn.
Waar kom je vandaan? Zijn overigens wel velgen met ervaring zal ik maar zeggen.
12-07-2026, 09:42
Mogen ook gebruikt zijn, mits ze nog op te knappen zijn natuurlijk
.Kom uit Leusden. Heb je een foto?
12-07-2026, 16:54
zal ik morgen proberen te maken1
ik woon overigens in Eindhoven..
sorry maar was gister niet meer gelukt.
maar hier de foto's van de standaard kever velgen 4,5j 15" die ik heb liggen. De banden zijn nog hard maar wel echt oud. Velgen zijn alllemaal recht en zonder butsen of deuken. Ja ze zijn stoffig van het op zolder liggen en nee had geen zin om ze eerst nog te wassen. Ze zijn niet geheel roest vrij maar dan wel echt oppervlakkig. ![]() ![]() ![]() ![]() mogen voor elk aannemelijk bod weg en hoeven echt niet de hoofdprijs te kosten. heb er nog een paar maar daar kan ik nu geen foto van maken. Verder heb ik ook nog een set 15" Weltmeister velgen liggen met voor smartbanden 175/55 15 met tussen de 5 en 6mm profiel en verbrede achtervelgen met banden 195/65 15 banden met nog maar zo'n 3mm profiel zowel voor als achter zijn wel breder dan 4,5J ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ook deze velgen heb ik niet extra schoon gemaakt. Die achter velgen passen perfect onder een standaard achter scherm en voor zijn ze zeer geschikt voor en verlaagde as. Gaan alleen voor een heel leuk bod weg, liggen echt niet in de weg! ![]() komen onder deze Kever vandaan. die er tegenwoordig zo uitziet ![]() ![]() Daarnaast nog diverse 14"velgen en twee 13"liggen maar daar zal geen interesse voor zijn. Hoor het verder wel.
En kijk om dat er hier op het forum toch bijna nooit een reactie terug komt en ik het hier ook al verwacht had dat een reactie (al was het sorry zijn niet de velgen/wielen die ik zoek) had ik geen zin om deze velgen voor de foto's eerst nog even te poetsen!
Is blijkbaar teveel moeite om te reageren.. wel vragen maar niets terug doen.. Zal wel aan de huidige tijd liggen dat dat meestal teveel moeite is. Zich eerst voorstellen en een beetje over je zelf en de voertuigen vertellen is blijkbaar al teveel moeite Alleen maar vragen... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|