Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aankoop Duitse VW t1 23 ruiten
Beste liefhebbers graag jullie mening?

Ik zie op thesamba.com een t1 originele 23 ruit staan. https://www.thesamba.com/vw/classifieds/...id=2704627
Dit is eigenlijk de bus waar ik al jaren van droom. €56.000 is natuurlijk niet niets. Is de bus dit bedrag waard en zou hij zijn waarde houden in de toekomst?

Graag de mening van ervaren mensen.

vriendelijke groeten Hans.
Antwoord
Hoi Hans,

Mooie bus! De vraag wat deze waard is, is nogal moeilijk te beantwoorden, aangezien de echte staat van de auto niet goed te zien is op foto's. Een auto kopen op alleen foto's lijkt mij met dit soort bedragen best een risicootje.
Tegelijkertijd is de prijs en aanbod nogal wisselend. Rond 2000 vonden we deze bus voor 25000 Euro écht VEULS te duur. In de tussentijd zijn er ook tijden geweest dat ze boven de 100k niet waren te vinden.

Ik heb wel eens gelezen dat (dure) auto's, en dan met name de verzamelaarsauto's met prijzen vooruit lopen op de economie. De prijzen van supercars zakten voorafgaand aan de crisis in 2008 een jaar eerder al erg hard. Of het écht een goeie voorspeller is, is maar de vraag natuurlijk ....

Wat wel zo is, is dat ze steeds zeldzamer worden, dat is altijd goed voor de prijs. Dan moet de markt er wel blijven natuurlijk.
Antwoord
Bedank voor het wel zeer degelijke antwoord. vriendelijke groeten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)